Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بهترین تصمیم برای "امباپه" ماندن در پی‌اس‌جی است

© REUTERS / SARAH MEYSSONNIEROoredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training
Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2022
عضو شوید
لوئیس فرناندز ستاره سابق پاریسن‌جرمن در مصاحبه‌ای با لوپاریزن به کلیان امباپه توصیه کرد که او برای تبدیل شدن به یک رهبر بزرگ و اسطوره در پاریس ادامه دهد.
به گزارش اسپوتنیک، امباپه تا پایان فصل با پی‌اس‌جی قرارداد دارد و بر اساس قوانین فیفا همین حالا هم می‌تواند با تیم دیگری قرارداد ببندد. کیلیان اخیرا گفته بود که تصمیم نهایی خود را "تقریبا" گرفته است و پیش از حضور در اردوی تیم ملی فرانسه اعلام خواهد کرد که به رئال مادرید می‌پیوندد و یا هم با پاریسن‌جرمن تمدید می‌کند.
نشریه‌های پاریسی مدعی اند که وی در پی‌اس‌جی ادامه خواهد داد زیرا پیشنهاد آخر این تیم خیلی جذاب است و نه گفتن به آن بسیار دشوار است.
پی‌اس‌جی برای متقاعد کردن امباپه سه گزینه فوق‌العاده برای او در نظر گرفته است:
اختیار تغییر سرمربی
تصمیم‌گیری در جذب بازیکن
پیشنهاد مالی فوق‌العاده که احتمالا در تاریخ فوتبال رکوردشکن خواهد بود.
این پیشنهاد به این معنی است که امباپه می‌تواند در تصمیمات آتی باشگاه تاثیرگذار باشد و برای انتخاب بازیکن و مربی تصمیم گیری کند!
در همین حال لوئیس فرناندز ستاره سابق پاریسن‌جرمن در مصاحبه‌ای با لوپاریزن به کلیان امباپه توصیه کرد که او برای تبدیل شدن به یک رهبر بزرگ و اسطوره در پاریس ادامه دهد.

او در این مورد گفت:" همۀ ما بی‌صبرانه منتظریم تا کیلیان تصمیم نهایی خودش را اعلام کند. تصمیم درست این است که بماند تا به رهبر بزرگ پاریس مبدل شود که همه انتظار دارند. او قادر به انجام آن است. به عنوان یک هوادار، دوست دارم او بگوید که در پی‌اس‌جی ادامه خواهد داد… اگر بماند، در اعلام آن بعد از بازی تردید نکنید، شب دیوانه کننده‌ای خواهد بود."

حالا همه منتظر اند تا ببینند که کلیان به دنبال عشق کودکی خود خواهد رفت و یا با پول بیشتر در تیمی که حضور دارد، ادامه دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала