Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فهرست آرجانتین در بازی فینالیسیما مقابل ایتالیا+ عکس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه ومبلی
ورزشگاه ومبلی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.05.2022
عضو شوید
در ماه آینده دیدار فینالیسیما میان آرجانتین و ایتالیا برگزار می‌شود و فهرست آلبی سلسته برای این دیدار مشخص شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ دیدار فینالیسیمای ماه آینده میان آرجانتین قهرمان کوپا آمریکا و ایتالیا قهرمان یورو راه اندازی می‌شود.
نسخه 2022 فینالیسیما تنها سومین دوره از این مسابقه است که برنده کوپا آمریکا را در مقابل برنده یورو قرار می‌دهد اما برای اولین بار از سال 1993 است که انجام می‌شود.
این بازی قرار است در تاریخ اول جون در استادیوم ومبلی برگزار شود.
لیونل اسکالونی سرمربی آرجانتین؛ هفته گذشته یک تیم موقت متشکل از 35 بازیکن را معرفی کرد و خیلی زود موندو آلبی سلسته؛ فهرست 29 بازیکن اسکالونی را فاش کرد که به مصاف آتزوری خواهد رفت.
اسامی لاوتارو مارتینز و پائولو دیبالا به علاوه لیونل مسی در لیست نهایی حضور آمده است.
در دوره 1993 این رقابت‌ها، یک تیم آرجانتینی به رهبری دیگو مارادونا، دانمارک را شکست داد. حالا تیمی از آمریکای جنوبی بار دیگر این فرصت را خواهد داشت تا جام را به دست آورد. اسکالونی مصمم است از این بازی به عنوان آماده سازی برای جام جهانی 2022 قطر استفاده کند.
اما در سوی مقابل مردان روبرتو مانچینی که در امر رسیدن به جام جهانی ناکام ماندند، اینطور نخواهد بود. آنها از باخت شوک آور مقابل مقدونیه شمالی در مرحله پلی آف آسیب دیده‌اند و می‌خواهند با هدف و قصد واقعی بازی کنند.
شش بازیکنی که در فهرست موقت قرار گرفتند اما نتوانستند به مرحله نهایی برسند عبارتند از: لئاندرو پاردس، لوکاس اوکامپوس، امیلیانو بوئندیا، لوکاس آلاریو، نیکلاس دومینگز و لوکاس مارتینز کوارتا.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала