یورش چریکهای جبهه آزادگان بر مراسم یادبود رهبر طالبان/ ادعای زخمی شدن سرپرست وزارت دفاع طالبان

© https://twitter.comشهر کابل
شهر کابل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.05.2022
عضو شوید
جبهه آزادگان از یورش بر مراسم یادبود رهبر گروه طالبان در هوتل استقلال خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه آزادگان با نشر خبرنامه ای امروز یکشنبه نوشت: گروه شهری چریک‌های جبهه‌ی ملی آزادگان در کابل طی یک عملیات برق‌آسای از پیش طراحی شده در حوزه‌ی پانزدهم شهرکابل- هوتل استقلال- محفل یادبود از ملا اخترمحمد منصور سردسته گروه تروریستی طالبان را هدف قرار دادند.
شهر کابل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.05.2022
وقوع انفجار در شهر کابل
این جبهه افزوده است، که در این عملیات جانبازانه، چندین سرکرده‌ی گروه تروریستی طالبان و پیروان جاهل آنان کشته و زخمی شدند. طبیق اطلاع به دست آمده وزیر دفاع طالبان نیز شدیدا زخم برداشته است.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که گروه تروریستی طالبان که عملیات‌های انتحاری و انفجاری را حلال گفته و سال‌ها به محافل شادی و عزای مردم حملات انتحاری و انفجاری انجام می‌دادند و عملیات‌های انتحاری را شهادت‌طلبانه قلمداد می‌کردند باید پس ازین طعم تلخ عملیات‌های جانبازانه‌ی چریک‌های ایثارگر جبهه‌ی ملی آزادگان را بچشند.
در پایان این خبرنامه آمده است، که البته جبهه‌ی ملی آزادگان با حملات انتحاری مخالف بوده و آن را مخالف آموزه‌های اسلامی و انسانی می‌داند، با این حال با راه‌اندازی عملیات‌های جانبازانه و غافلگیرانه به سران جاهل این گروه خون‌آشام نشان می‌دهد که هیچگاه از تیررس فرزندان صدیق این وطن فرار کرده نمی‌توانند.
یادآوری می کنیم، که پیش از این نیز چریک های جبهه آزادگان چند بار بر جنگجویان گروه طالبان در چند ولایت دیگر افغانستان یورش برده بودند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала