جبهه مقاومت: بیست جنگجوی گروه طالبان را در پنجشیر کُشتیم

© photo: Masror Tabeshورزشگاه پنجشیر
ورزشگاه پنجشیر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.05.2022
عضو شوید
جبهه مقاومت ملی افغانستان از کشته شدن 20 جنگجوی گروه طالبان در ولایت پنجشیر خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه مقاومت ملی افغانستان با نشر خبرنامه ای درباره کشته شدن جنگجویان گروه طالبان در پنجشیر نوشت: 20 طالب از اثر کمین نیروهای دلیر جبهه‌ی مقاومت ملی در "پنجشیر" کشته شدند.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که بامداد امروز یک‌شنبه 1 جوزا، نیروهای هراس‌افگن طالبان که می‌خواستند از چند جهت بر قرارگاه‌ نظامی این جبهه در منطقه‌ی "حصارک" ولسوالی "رُخه"‌ی این ولایت حمله کنند، با کمین نیروهای جبهه‌ی مقاومت ملی روبرو شدند.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که افزون بر این، یک فرمانده قطعه‌‌ی سرخ طالبان نیز روز گذشته از سوی نیروهای این جبهه در پنجشیر هلاک شد. این فرمانده "مولوی غاویر" نام داشت و یکی از اعضای ارشد گروه طالبان بود.
در همین حال، على ميثم نظرى مسئول روابط خارجى جبهه‌ ای مقاومت ملی افغانستان هم در تویترش نوشته است، که در ضد یورش مقاومت‌گران، بیست طالب در پنجشیر کُشته شدند.
نظرى در ادامه نوشته است، جنگجویان گروه طالبان کوشش کردند بر یک پایگاه نیرو‌‌های جبهه‌ ای مقاومت در حصارک پنجشیر حمله کنند که با مقاومت‌گران مواجه شدند‌.
او افزوده است، درگیری تا هنوز ادامه دارد.
یادآوری می کنیم، که از آغاز تسلط گروه طالبان بر افغانستان تاکنون میان نیروهای جبهه مقاومت ملی افغانستان و جنگجویان گروه طالبان در ولایت پنجشیر درگیری ادامه دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала