آمریکا به سمت "استبداد" در حرکت است + ویدئو

© Fotolia / Karen Grigoryanیک نفر دیگر نیز در کاخ سفید کرونا گرفت
یک نفر دیگر نیز در کاخ سفید کرونا گرفت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2022
عضو شوید
مجری معروف آمریکایی می‌گوید که ابتکارات تازه، ایالات متحده را به سمت استبداد می‌برد.
به گزارش اسپوتنیک، تاکر کارلسون مجری شبکه تلویزیونی فاکس نیوز اخیرا گفته است که ایالات متحده به سمت "استبداد" در حرکت است.
این روزنامه نگار به ابتکار حزب دمکرات برای قدرت بخشیدن به مقامات انتظامی برای محاکمه "تروریست های داخلی" واکنش نشان داد.
او گفت: "با این حال، ما یک قدم به استبداد نزدیک‌تر شده‌ایم، ممکن است به لطف سندی که مجلس نمایندگان آن را لایحه تروریسم داخلی نامیده است، ما همین اکنون تحت استبداد زندگی می‌کنیم".
به گفته وی، ماهیت مفهوم "تروریسم داخلی" در این لایحه فاش نشده است. او معتقد است که این سند به اف بی آی دستور می دهد تا "مخالفان [رئیس جمهور ایالات متحده] جو بایدن را ردیابی کند." کارلسون اظهار داشت که این لایحه به "افراد مسلح اجازه می دهد تا دیگران را دستگیر کنند".
این در حالی است که پیش از این، استوارت وارنی، یک مجری دیگر آمریکایی، گفته بود که سلسله بحران هایی که در زمان جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده رخ داد، بیشتر تقصیر خود رئیس دولت بود. این مجری تلویزیون معتقد است که کشور همچنان منتظر آزمون های جدید است. او خواست تا از بهانه تراشی های جدید برای اشتباهات رئیس جمهور خودداری شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала