Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد تند وکیل "لواندوفسکی" از مدیریت باشگاه بایرن

© REUTERS / STRINGERمباراة بايرن ميونخ الألماني مع نظيره سرفينا زفيزدا الصربي بدوري الأبطال
مباراة بايرن ميونخ الألماني مع نظيره سرفينا زفيزدا الصربي بدوري الأبطال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2022
عضو شوید
نمایندۀ برنامه‌های مهاجم پولندی بایرن مونیخ که موکلش به دنبال جدایی است، از رفتار مدیریت باشگاه آلمانی در خصوص این پرونده، به شدت انتقاد کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، در حالی که خبرهای بسیاری در پیوند به جدایی روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ منشتر می‌شود، وکیل برنامه‌های این ستاره از مدیریت باشگاه آلمانی در این پرونده انتقاد کرده است.
پینی زاهاوی، در تاره‌ترین مصاحبه‌اش در این باره گفت:
ایرن برای لواندوفسکی به تاریخ پیوسته است. او هیچ پیشنهادی برای تمدید نداشت. لوا پس از 8 سال حضور در بایرن تنها به دنبال جدایی است تا به آرزویش برسد."
مدیر برنامه‌های این لواندوفسکی در ادامه گفت:
"او ماه هاست که مورد احترام مسئولان قرار نگرفته و این یک حقیقت است. اف سی بایرن بازیکنی به نام لواندوفسکی را از دست نداد، بلکه شخصی به اسم رابرت را از دست داد. لوا می‌خواهد در تابستان امسال از بایرن جدا شود. اینجا هیچ کس به پول اهمیت نمی دهد، نه رابرت و نه من."
زاهاوی در پایان اظهار داشت:
"چرا بایرن می خواهد او را از چنین فرصتی محروم کند؟ لوا در حال حاضر این فرصت را دارد تا به باشگاهی که آرزوی بازی کردن در آن را داشت، دارد. نمی خواستیم درباره بایرن مونیخ صحبت کنیم چون باشگاه بزرگی است."
ساعات پیش گزارش شد که بایرن مونیخ پیشنهاد کتبی 32 میلیون یورویی از سوی بارسلونا برای روبرت لواندوفسکی دریافت کرده که گزارش موندو دپورتیوو در این خصوص را تایید می‌کند؛ رسانه اسپانیایی خبر داده قهرمان آلمان این پیشنهاد را رد کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала