Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برای کامبک‌زدن در برابر استون ویلا به رئال مادرید زنگ زدم!

© REUTERS / BERNADETT SZABOSoccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts
Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2022
عضو شوید
سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی به شوخی اذعان کرد که برای کامبک زدن مقابل استون ویلا از رئال مادرید کمک گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، پپ گواردیولا پس از کامبک دراماتیک مردانش در شب پیروزی 3 بر 2 خانگی برابر استون‌ویلا در دیداری که آن را 2 بر صفر باخته بودند اظهارنظر جالبی انجام داد.
گواردیولا در کنفرانس خبری پس از بازی گفت:
"ما اسطوره هستیم و به یاد همگان خواهیم ماند. این گروه بازیکنان قطعا در تاریخ این باشگاه ثبت خواهند شد. به هدفی دست پیدا کردیم که رسیدن به آن خیلی سخت بود."
سرمربی قهرمان فصل 2021 – 2022 لیگ جزیر در ادامه به شوخی گفت:
"برای کامبک زدن در برابر استون ویلا به رئال مادرید زنگ زدم و آن‌ها توصیه‌های جالبی به من دادند. هیچ توصیفی برای اتفاقات امروز و مادرید ندارم. امیدوارم حس امروز به ما برای بهتر شدن در فصل آینده کمک کند.!"
سیتی تا دقیقه 75 با نتیجه 2-0 از شاگردان استیون جرارد عقب بود و به همین دلیل لیورپول فقط به یک گل پیروزی برای رسیدن به قهرمانی فاصله داشت، اما شاگردان گواردیولا در 5 دقیقه توانستند کامبک بزنند و 3 گل وارد دروازه ویلا کنند تا یک معجزه در اتحاد شکل بگیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала