Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رضایت آنچلوتی از شرایط هازارد؛ بلجیمی در فینال به میدان می‌رود؟

© AP Photo / Alvaro BarrientosReal Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match
Real Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2022
عضو شوید
ادن هازارد در تمرینات و بازی‌هایی که فرصت حضور در میادین یافته، سطح بسیار خوبی از خودش نشان داده و آنجلوتی را شگفت‌زده کرده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، به کسی پوشیده نیست که ادن هازارد چه بازیکن بزرگی است و قبل از پیوستن به رئال مادرید و درگیر شدن با مصدومیت‌های متوالی در چه سطحی قرار داشت.
او این روزها از مصدومیت رهایی یافته و تلاش دارد تا به روزهای اوج خودش برگردد. طبق گزارش آ.اس، ادن نمایش خوبی مقابل کادیز داشت و در تمرینات نیز نشان داده که شرایط بدنی بهتری دارد و می‌تواند به تیم کمک کند.
کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، از هازارد راضی است و به نظر می‌رسد که به وی در فینال لیگ قهرمانان اروپا، به عنوان یار تعویضی دقایقی بازی دهد.
برای فینال پاریس برابر لیورپول، قطعا هازارد شانسی برای فیکس شدن ندارد و بازیکنانی نظیر کاماوینگا و رودریگو تعویض‌های اصلی خواهند بود اما هازارد امیدوار است که به عنوان تعویض سوم یا چهارم وارد زمین شود و دقایقی در این بازی حضور داشته باشد تا خودی نشان دهد.
هازارد تا کنون پانزده بازی مقابل لیورپول داشته که پنج گل هم به ثمر رسانده است. منتفی شدن خرید امباپه باعث شده تا شانس هازارد برای افزایش دقایقش در فصل آینده خیلی بیشتر باشد و این بازیکن به خودنمایی در رئال در پست بال راست امیدوار بماند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала