Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با جذبه مثل ایبرا؛ زلزله در نیمکت میلان پس از حرف‌های احساسی زلاتان+ویدیو

© AFP 2023 / Alberto PizzoliФорвад ФК "Милан" Златан Ибрагимович во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Форвад ФК Милан Златан Ибрагимович во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2022
عضو شوید
زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی میلان، پس از قهرمانی این تیم در رقابت‌های سری‌آ، سخنرانی پُر شوری و نیمکت تیم را منفجر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته و در هفته پایانی رقابت‌های لیگ فوتبال ایتالیا، آث میلان موفق شد با نتیجه 0-3 ساسولو را شکست دهد و با 86 امتیاز، پس از 11 سال قهرمان این مسابقات قهرمان شد.
این نوزدهمین قهرمانی میلان در تاریخ "سری آ" بود که این تیم را به‌طور مشترک با اینتر در رده دوم پرافتخارترین تیم‌های فوتبال ایتالیا قرار داد.
در پی این قهرمانی که پس از سال‌ها یأس و ناامیدی به دست آمد، زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی میلان که در کنار پیولی و مالدینی یکی از عوامل قهرمانی بود، سخنرانی پُر شوری و نیمکت تیم را منفجر کرد.
او در این سخن‌رانی خودش به ستاره‌های میلان در مورد اهمیت کار تیمی، سخت‌کوشی، باور و جنگیدن اشاره کرد و از ستاره‌های جوان میلان خواست تا به خود، تیم و کادر فنی باور داشته باشند.
این در حالی‌ست که قرارداد ایبرا تا یک ماه دیگر به پایان می‌رسد و مشخص نیست که به کارش در این تیم ادامه خواهد داد یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала