Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزما: امباپه؟ وقت ندارم در مورد چیزهای کوچک حرف بزنم+ عکس

© YouTube.comبنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2022
عضو شوید
کریم بنزما ستاره رئال مادرید، در گفت‌وگویی به موضوع تمدید قرارداد امباپه واکنش تندی داشت و اظهار داشت که آن شنبه فینال در پیش دارند و وقت ندارد تا در مورد چیزهای کوچک حرف بزند.
به گزارش اسپوتنیک، پرونده جنجالی کلیان امباپه شنبه شب گذشته بسته شد و در نهایت این ستاره آینده‌دار فوتبال با وجود تلاش‌های مکرر باشگاه رئال مادرید برای جذبش، تسلیم پول شد و حضورش در پاریس را تا 2025 تمدید کرد.
این موضوع رئالی‌ها را شدیداً متأثر ساخت زیرا آن همه چیز را نهایی می‌دانستند و انتظار امضأ قرارداد ستاره فرانسوی را می‌کشندند.
کریم بنزما که هموطن امباپه است و در تیم ملی کنار هم توپ می‌زنند، پس از انتشار خبر تمدید کلیان با پی‌اس‌جی، استوری در انستاگرام منتشر کرد و بسیارها آن را به امباپه ربط دادند.
این بازیکن حالا گفت‌وگویی با مو استار انجام داده و در این مورد واکنش نشان داده:" هر کسی می‌تواند هر کاری که دلش می‌خواهد را انجام بدهد. خیانت؟ برای چه؟ هر کسی روی کار خودش تمرکز دارد. دلیلی ندارد که امباپه یا بازیکنان دیگر با من تماس بگیرند. هر کسی در مورد آینده‌اش تصمیم می گیرد. من با آرامش در این جا هستم و برای بازی شنبه آماده می‌شوم و وقت ندارم تا در مورد چیزهای کوچک حرف بزنم."
او در ادامه افزود:" هر کسی کار خودش را می‌کند. من هم مثل همه شگفت زده شدم. او بازیکن پاریس است و ما شنبه بازی داریم. استوری آرم رئال مادرید علیه امباپه نبود. آن استوری را منتشر کردم چون عاشق رئال مادرید هستم. هر یک ماه و نیم عکس های توپاک را منتشر می‌کنم چون هنرمند محبوب من است. پیامی پشت آن عکس نبود. اگر پیامی برای فردی داشته باشم، مستقیم می‌گویم. رئال مادرید بزرگترین باشگاه دنیا است. می خواستم به آرم رئال اشاره کنم و باید چمپیونزلیگ را ببریم."
این در حالی‌ست که اخیراً امباپه گفته بود که با بنزما صحبت خواهد کرد و در مورد تصمیم به او توضیح خواهد داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала