Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رؤیای بازی در برنابئو را داشتم؛ اعتراف امباپه پس از رد پیشنهاد رئال

© REUTERS / Stephane MaheSoccer Football - Ligue 1 - Nantes v Paris St Germain - The Stade de la Beaujoire - Louis Fonteneau, Nantes, France - October 31, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe during the warm up before the match
Soccer Football - Ligue 1 - Nantes v Paris St Germain - The Stade de la Beaujoire - Louis Fonteneau, Nantes, France - October 31, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe during the warm up before the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2022
عضو شوید
فوق‌ستاره فرانسوی پس از تمدید قرارداد جنجالی با پی‌اس‌جی و رد پیشنهاد رئال‌مادرید، درباره اتفاقات پیش آمده و برخی از شایعه‌ها توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش اسپوتنیک، کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه پس از انعقاد قرارداد جدیدش با پاری‌سن‌جرمن، احتمال خروج از پایتخت فرانسه را رد نکرده است.
امباپه گفته است که با وجود اینکه از تمدید قرارداد با پاری‌سن‌جرمن در آخر هفته از حضور در هر تیم دیگری دوری می‌کند، همچنان می‌تواند روزی به رئال مادرید برود.
تمدید او با پاری‌سن‌جرمن خشم مردم اسپانیا را برانگیخت، اما با این وجود ابراز امیدواری کرده است که احساسات سخت به مرور زمان از بین برود. قرارداد جدید این بازیکن 23 ساله با این باشگاه فرانسوی تا سال 2025 اعتبار خواهد داشت.
امباپه در مورد رئال مادرید چه گفت؟
این مهاجم نامدار فوتبال جهان در پاسخ به این سوال که آیا رویای او برای بازی برای رئال مادرید از بین رفته است، گفت:
"هرگز تمام نشد، هرگز تمام نشد. تنها چیزی که وجود دارد این است که اکنون برای سه سال دیگر قرارداد امضا کرده‌ام. هرگز نمی‌دانید در آینده چه اتفاقی می‌تواند بیفتد. من برای فکر کردن به آینده تسلیم می‌شوم، فقط به حال فکر می‌کنم و در حال حاضر قراردادی جدید برای سه سال دیگر با پاری‌سن‌ژرمن امضا کردم."
او در مورد تصمیم خود برای نپیوستن به رئال مادرید در سال جاری افزود:
"من با رئیس رئال مادرید صحبت کردم زیرا برای او و باشگاه وی احترام زیادی قائل هستم. برای اینکه یک بازیکن بزرگ باشید باید صادق باشید و همه چیز عالی و خوب بود زیرا ما رابطه خوبی داریم."
امباپه با پایان یافتن قرارداد جدید با پاری‌سن‌‌جرمن در 26 سالگی در اوج دوران حرفه‌ای خود خواهد بود، بنابراین او احتمالاً در سال 2025 یک بازیکن مورد تقاضا خواهد بود.
با این حال، رئال مادرید مطمئناً خریدهای هنگفتی در آن دوره خواهد داشت، و باید دید که آیا آنها از ستاره فرانسوی کینه‌ای خواهند داشت یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала