Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گفت‌وگوی دولت بریتانیا با شرکای بین المللی برای تسریع روند فروش چلسی

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه چلسی
باشگاه چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2022
عضو شوید
سخن‌گوی نخست وزیر بوریس جانسون تایید کرد که دولت مذاکراتی را با "شریک های بین المللی" برای کمک به پیشبرد فروش چلسی را کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، فروش باشگاه چلسی روز به روز به تصویب نزدیک‌تر می‌شود و اکنون مشخص شده است که روسای داونینگ استریت با همتایان پرتگالی و اتحادیه اروپا در ارتباط هستند تا این روند را سرعت ببخشند.
رومن آبراموویچ مالک روس چلسی، اکنون انتظار دارد که الزامات دولت بریتانیا برای اعطای مجوز فروش جدید را برآورده کند.
این میلیادر روس برای مدتی امیدوار بود که بتواند انتظارات دولت را در مورد نحوه رسیدگی به قرض 1.5 میلیارد پوندی خود به چلسی برآورده کند. حالا تصور می‌شود که این شرایط برآورده شده و راه برای امضای نهایی این معامله با داونینگ استریت هموار شده است.
در همین حال سخنگوی نخست وزیر بریتانیا، کار دولت برای کمک به تکمیل فروش 4.25 میلیارد پوندی چلسی به تاد بوهلی، سرمایه دار آمریکایی را تایید کرده است.
سخنگوی نخست وزیر بوریس جانسون در این مورد گفت: "ما از نزدیک با چلسی برای پیشرفت فروش همکاری می کنیم. ما در حال گفت‌وگوهای فشرده با شرکای بین المللی مربوطه برای دریافت تاییدیه‌های لازم هستیم و در اسرع وقت جزئیات بیشتری را ارائه خواهیم کرد. ما می‌خواهیم این روند را در اسرع وقت انجام دهیم و در عین حال از محافظت تحریم نیز اطمینان حاصل کنیم، اما در اسرع وقت در این مورد بیشتر خواهیم گفت."
,,
گفته می‌شود که آبراموویچ به دولت تأیید کرده است که همکارش دیمتریس یونیدس از صندوق مالکیت کمبرلی اینترنشنال استعفا داده است، شرکتی که قروض 1.5 میلیارد پوندی متعلق به چلسی را دریافت خواهد کرد.
تحریم‌های دولت بریتانیا علیه آبراموویچ به این معنی است که او نباید از فروش چلسی نفع ببرد و پول فروش چلسی باید به سهام مبدل شود.
آبراموویچ دارای تابعیت پرتگالی است و همچنین در اتحادیه اروپا تحریم شده است، بنابراین دولت بریتانیا مذاکراتی را برای اطمینان از رعایت همه شرایط در روند فروش چلسی را انجام می‌دهد تا سودی به مالک روس چلسی نرسد.
بوهلی، مالک مشترک لس آنجلس داجرز، پیش از این با خرید 4.25 میلیارد پوندی آبی‌ها موافقت کرده است و قرار است دوره مالکیت آبراموویچ پس از 19 سال به پایان برسد.
بوهلی، سرمایه دار آمریکایی، پس از تکمیل روند فروش چلسی، مالک این باشگاه خواهد شد، اگرچه شرکت سرمایه گذاری کالیفرنیایی Clearlake Capital اکثریت سهام را خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала