Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بعد از تمدید با امباپه؛ پی‌‌اس‌جی به دنبال فروش نیمار

© AP Photo / Thibault CamusИгроки ПСЖ Неймар и Килиан Мбаппе в футболке с лицом Диего Марадоны во время тренировки в Париже, Франция
Игроки ПСЖ Неймар и Килиан Мбаппе в футболке с лицом Диего Марадоны во время тренировки в Париже, Франция - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2022
عضو شوید
پاری‌سن‌جرمن پس از تمدید قرارداد کیلیان امباپه به دنبال فروش نیمار است.
به گزراش اسپوتنیک، نشریه لوپاریزین در گزارشی مدعی شد با دستور مستقیم از قطر، مدیران پاری‌سن‌جرمن نام نیمار را در لیست فروش این باشگاه قرار داده اند.
به نظر می‌رسد که باقی ماندن ام‌باپه در پاری سن ژرمن با هزینه زیادی برای سران باشگاه همراه شد. طبق اعلام روزنامه لو پاریزین سران پاری‌سن‌جرمن بعد از تمدید قرارداد با امباپه علاقمند به فروش نیمار هستند.
این ستاره برزیلی که دو شب پیش پنجمین فصل حضورش در رختکن پاری‌سن‌جرمن را به پایان رساند، در فصل جاری و در 28 مسابقه موفق به زدن 13 گل و ارسال هشت پاس گل شد.
البته مصدومیت شدید نیمار در اواخر سال گذشته میلادی باعث شد او حدود سه ماه از میادین دور بماند و نتواند در تمام طول فصل در خدمت تیمش باشد.
نیمار از سال 2017 در پاری‌سن‌جرمن بازی می‌کند. او نتوانسته انتظارت را در این تیم پاریسی برآورده کند و با وجود تمدید قرارداد با او احتمال جدایی‌اش در تابستان زیاد است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала