ماین گذاری کارخانه لیسیچانسک توسط نیروهای اوکراینی

© AFP 2023 / Ronaldo SchemidtУкраинские военнослужащие на бтр в городе Буча
Украинские военнослужащие на бтр в городе Буча - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه: نیروهای مسلح اوکراین در کارخانه ای در لیسیچانسک برای تحریک دیگری ماین گذاری شیمیایی انجام دادند.
به گزارش اسپوتنیک، جنرال میخائیل میزینتسف، رئیس مرکز کنترل دفاع ملی فدراسیون روسیه می گوید ارتش اوکراین کانتینرهای حاوی مواد شیمیایی خطرناک را در کارخانه گازهای کمیاب در لیسیچانسک به منظور انجام یک اقدام تحریک آمیز و متهم کردن ارتش روسیه به گلوله باران بی رویه ماین گذاری کرد.
وی افزود: "در لیسیچانسک، جمهوری مردمی لوهانسک، در ساختمان و انبارهای کارخانه گازهای کمیاب، واحدهای نیروهای مسلح اوکراین توپخانه و موشک انداز چندگانه قرار دادند، مخازن با مواد خطرناک شیمیاییمین گذاری کردند و کارمندان کارخانه و ساکنان محلی به اجبار در سازه های زیرزمینی نگهداری می شوند. در همان زمان، اوکراینی ها به طور سیستماتیک به مواضع نیروهای مسلح روسیه و تشکیلات جمهوری خلق لوهانسک با موشک انداز چندگانه شلیک می کنند و بدین ترتیب آنها را به انتقام گیری تحریک می کند تا آنها را به کشتن غیرنظامیان و ایجاد فاجعه انسانی در شهر متهم کنند".
این جنرال همچنان درباره اقدام دیگری نیز صحبت کرد. به گفته وی، در پوتیول، منطقه سومی، نئونازی‌های اوکراینی پل‌هایی را بر روی رودخانه‌های سیم و لیوبکا ماین گذاری کردند که قصد دارند آن‌ها را منفجر کنند و نیروهای مسلح روسیه را متهم به حملات بی‌رویه به تاسیسات زیربنایی غیرنظامی کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала