Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هفت بازیکنی که به رئال مادرید "نه" گفته‌اند+ عکس

© REUTERS / Juan MedinaБолельщики на матче "Барселона" - "Реал Мадрид"
Болельщики на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2022
عضو شوید
بازی برای رئال مادرید رویای بسیاری از بازیکنان فوتبال است، اما بازیکنانی نیز وجود دارند که با وجود دریافت پیشنهاد از سوی این تیم، نخواسته اند تا پیراهن سفید کهکشانی‌ها را برتن کنند.
به گزارش اسپوتنیک، تعداد زیادی از بازیکنان فرصت بازی برای موفق‌ترین تیم اروپا و شانس تبدیل شدن به یک ستاره کهکشانی‌ها را در رویاهای شان می‌بینند، اما برخی ستاره‌هایی نیز وجود دارند که با وجود دریافت پیشنهاد از سوی این تیم، نه می‌گویند و به باشگاهی که فکر می‌کنند به سود شان است، می‌پیوندند.
آخرین ستاره‌ای که چنین کرد، کلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن‌جرمن بود و با وجود توافق قبلی با رئال مادرید، با پاریسی‌ها تمدید کرد و این موضوع خشم هواداران لوس بلانکوس را به همراه داشت و پرز را عصبانی کرد.
به همین مناسب ما نگاهی به ستاره‌های دیگری انداخته‌ایم که انتقال به پایتخت اسپانیا را رد کرده‌اند و به تیم‌های مورد پسند شان پیوسته‌اند.
داوید ویا
مهاجم اسپانیایی که در بارسلونا به یک اسطوره تبدیل شد، می‌توانست دوران حرفه‌ای بسیار متفاوتی داشته باشد زیرا رئال مادرید در سال 2008 سعی کرد او را از والنسیا بخرد. ویا اما تصمیم گرفت برای بارسا به میدان برود.
نیمار
به نظر می رسید که این ستاره برازیلی زمانی که تنها 13 سال داشت به باشگاه رئال مادرید ملحق شود، اما در آخرین ثانیه در سانتوس ماند. نیمار حتی قبل از تغییر نظرش آزمایش صحی و دیدار از سانتیاگو برنابئو نیز انجام داد اما در نهایت تصمیم گرفت تا برای بارسلونا بازی کند.
سانتی کازورلا
جادوگر کوچک در دومین دوره حضورش در ویارئال به قدری تاثیرگذار بود که رئال مادرید در تابستان 2008 به دنبال بازیکن بود اما به تیم پایتخت اسپانیا پاسخ منفی داد.
فرانچسکو توتی
اسطوره تک باشگاهی رم می‌توانست دوران حرفه‌ای بسیار متفاوتی داشته باشد، زیرا رئال مادرید سه بار تلاش کرد تا این بازیکن ایتالیایی را به خدمت بگیرد. توتی اما به رُم متعد ماند و هرگز به جدایی از این تیم فکر نکرد.
روی کین
رئال مادرید در یک دوره به تعداد زیادی بازیکن در خط میانی نیاز داشت. این تیم در آن زمان به روی کین که آخرین سال‌های فوتبالش را تجربه می‌کرد، پیشنهاد 18 ماه داد اما کاپیتان سابق منچستریونایتد قبل آن را رد کرد. اسطورۀ ایرلندی بعداً در زندگی نامه خود اعتراف کرد که از نپیوستن به باشگاه رئال مادرید پشیمان شده است.
جانلوئیجی بوفون
زمانی که یوونتوس در سال 2006 به دنبال رسوایی و تبانی یوونتوس، به دسته دوم سقوط کرد، بوفون که شماره 1 ایتالیا بود، مورد توجه رئال مادرید قرار گرفت. یوونتوس به بوفون اجازه داد تا خودش تصمیم بگیرد اما او به بانوی پیر وفادار بود و در تورین ماند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала