Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بایرن به دنبال جذب مهاجم ناراضی یونایتد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر مارکوس راشفورد Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
مارکوس راشفورد   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.05.2022
عضو شوید
طبق گزارش‌ها، بایرن مونیخ به دنبال مارکوس راشفورد مهاجم منچستریونایتد است که آینده‌اش در اولدترافورد نامشخص است.
به گزارش اسپوتنیک، فابریزیو رومانو در ماه مارچ گزارش داد که مارکوس رشفورد به کمبود زمان بازی زیر نظر سرمربی موقت رالف رانگنیک، به جدایی از جمع شیاطین سرخ فکر می‌کند.
این بازیکن 24 ساله تنها 22 بار زیر نظر رنگنیک به میدان رفت. این موضوع باغث شد که وی افت فاحشی را تجربه کند و از دوران اوجش زیر نظر اوله گونار سولسشر فاصله گرفت.
این مهاجم جوان به دلیل زمان کم بازی نتوانست جایی در تیم ملی انگلیس پیدا کند. این موضوع جایگاه راشفورد را در ترکیب گرت ساوتگیت برای جام جهانی فوتبال 2022 نیز به خطر می اندازد و به همین دلیل به دنبال تیم دیگری است تا بتواند بیشتر بازی کند و به تیم ملی راه‌یابد.
طبق گزارش تلگراف، بایرن مونیخ، قهرمان بوندس لیگا، اگر نتواند سایر اهداف خود را به خدمت بگیرد، برای جذب راشفورد اقدام خواهد کرد.
با توجه به این که اریک تن هاگ هدایت منچستریونایتد را برعهده گرفته و قرار است در تابستان امسال تیم را متحول کند، احتمال موافقت با جدایی راشفورد متصور است.
گزارش ها حاکی از آن است که راشفورد می‌خواهد تلاش کند تا شرایط را تحت نظر سرمربی هالندی تغییر دهد اما در هفته‌های نخست تمرینات اگر موفق به کسب اعتماد تن هاگ نشود، تصمیم به خروج خواهد گرفت.
قبل از بدترین فصل این مهاجم تا به امروز، او در طول سال‌های حضور در اولدترافورد، برای منچستریونایتد حیاتی بوده است. راشفورد 303 بازی برای شیاطین سرخ انجام داده و 93 گل به ثمر رسانده و 57 پاس گل نیز به ثبت رسانده است.
حالا دیده شود که سران یونایتد با خروج وی موافقت خواهند کرد یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала