Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ببرهای آبی راهی زیمبابوه شدند

© Photoتیم ملی کریکت افغانستان
تیم ملی کریکت افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.05.2022
عضو شوید
تیم ملی کریکت کشور برای انجام بازی با تیم ملی کریکت زیمبابوه راهی این کشور شدند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از صفحه رسمی بورد کریکت کشور، ملی‌پوشان این رشته ورزشی برای انجام مسابقات با تیم ملی زیمبابوه راهی این کشور شدند.
تیم ملی کریکت افغانستان بعد از ظهر امروز به هدف انجام سه بازی بین المللی یک روزه در چوکات سوپر لیگ شورای بین المللی کرکت و سه بازی بین المللی بیست آوره در برابر زمبابوه، رهسپار این کشور شد.
قرار است تیم ملی در چهارم ماه جون سلسله بازی های یک روزه با کشور میزبان را آغاز کند و پس از آن در دهه دوم این ماه سه مسابقه بیست آوره نیز مقابل این کشور انجام دهد که به همین منظور تیم ملی کریکت افغانستان امروز راهی زمبابوه شد.
ملی پوشان افغانستان قبل از اینکه در اولین بازی در مقابل زمبابوه قرار گیرند، یک کمپ تمریناتی یک هفته ای را پشت سر خواهد گذاشت.
قرار است هر دو تیم به تاریخ چهارم، ششم و نهم ماه جون در بازی های یک روزه بین المللی و به تاریخ 11، 12 و 14 این ماه در بازی های بیست آوره بین المللی در هراره مرکز این کشور به مصاف هم خواهند رفت.
میرویس اشرف رئیس عمومی اداره کرکت بورد افغانستان، در جریان دیدار با بازیکنان بر اهمیت بازی های پیشرو تاکید کرد و افزود:
"شما از همایت کامل رهبری اداره کرکت بورد افغانستان و هموطنان برخوردار هستید و ملت از شما انتظار دارد تا در این بازی ها و سایر دیدارهای دیگر عملکرد خوبی داشته باشید".
لازم به ذکر است که تیم ملی افغانستان در چوکات سوپر لیگ شورای بین المللی کرکت تا کنون 9 بازی انجام داده که توانسته است از این میان در 7 بازی برنده شود و با داشتن 70 امتیاز در رده پنجم این مسابقات جای گیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала