Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ کناره‌گیری کمپانی از آندرلخت؛ برنلی منتظر کاپیتان سابق سیتی+ عکس

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر وینسنت کمپانی بازیکن اندرلیخت Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Манчестер Сити"
وینسنت کمپانی بازیکن اندرلیخت Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Манчестер Сити - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.05.2022
عضو شوید
وینسنت کمپانی کاپیتان سابق منچسترسیتی رسما از هدایت باشگاه آندرلخت بلجیم کناره‌گیری کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ وینسنت کمپانی سرمربی آندرلخت بلجیم رسما استفعا نمود زیرا وی پیشنهادی از باشگاه برنلی انگلیس دریافت کرده است.
گفته می‌شود او در مذاکرات توافق کرده و بعد از سه سال باشگاه بلجیمی را ترک می‌کند تا راه انتقال‌اش به برنلی هموارتر گردد.
اسطوره 36 ساله‌ی منچسترسیتی ابتدا به عنوان بازیکن-مدیر به اندرلخت ملحق شد و یک سال بعد کفش‌های خود را آویخت.
او که این تیم را به هیچ جامی نرساند؛ توانست رکورد 43 پیروزی از 95 بازی را ثبت نماید. او حالا با بُرنلی در مورد پست خالی سرمربی این تیم با وجود سقوط به چمپیونشیپ در حال مذاکره است.
سان اسپورت هفته گذشته گزارش داد که کلارتز امیدوار است که انتصاب مدافع سابق بلجیمی را به شرط ماندن در لیگ برتر نهایی کند.
با این حال، پیروزی روز آخر لیدز در برنتفورد؛ شاگردان جسی مارش در همان روز به نیوکاسل باختند و نتوانستند جایگاه شان را حفظ کنند.
علی‌رغم سقوط، هنوز در تورف مور خوش بینی وجود دارد که کمپانی ممکن است وسوسه شود که به این تیم بیاید.
اعتقاد بر این است که او در فهرست کوتاه سه نفره‌ای قرار دارد که توسط آلن پیس رییس هیئت مدیره تهیه شده، با این امید که یک رییس جدید بتواند تا پایان ماه جاری گزینش شود.
پیس ممکن است نیاز داشته باشد هر مدیری را که وارد می‌شود متقاعد کند که ساختار و بودجه کافی برای هدایت آنها به لیگ برتر در اولین بار درخواست وجود دارد.
کمپانی باشگاه دوران کودکی اندرلخت را به مقام سومی در بلجیم هدایت کرد و تنها از راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا بازماند.
او می‌ترسد که باشگاه اکنون نیاز به بازسازی دیگری داشته باشد و او باور نداشت که بودجه مورد نیاز را به دست آورد، بنابراین اکنون ترک کرده است.
چند باشگاه در آلمان نیز علاقه خود را به کمپانی نشان داده‌اند و بروسیا مونشن گلادباخ و وولفسبورگ هر دو شایعه شده‌اند که مشتاق انتصاب وی هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала