جبهه آزادگان به شهروندان افغانستان: در نشست های طالبان شرکت نکنید/ همه ای طالبان برای ما هدف است

© AP Photo / Musadeq SadeqПейзаж города Кабул в Афганистане
Пейзаж города Кабул в Афганистане  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.05.2022
عضو شوید
جبهه آزادگان از یورش بالای فرمانده امنیه طالبان برای ولسوالی قره باغ کابل خبر داده و از شهروندان افغانستان خواسته است، که در نشست های گروه طالبان شرکت نکنند، که مبادا خدای ناخواسته در جمع طالبان، کشته و یا زخمی شوند.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه آزادگان با نشر خبرنامه ای امروز نوشته است، که در نتیجه یک عملیات از پیش طراحی شده نیروهای ویژه عملیاتی جبهه ملی آزادگان شب گذشته ساعت ۱۱:۳۰ مورخ ۳ بر ۴ جوزا٬ بالای قاری یونس مشهور به اکمل فرمانده خود خوانده امنیه طالبان برای ولسوالی قره باغ کابل که منزل جنرال صفی الله را به زور غصب کرده و هر روز اهالی شریف قره باغ را بناحق اذیت میکرد و شب ها به خانه های نیروهای نظامی حکومت پیشین را در قره باغ کابل برای بازرسی میرفت که آیا در خانه های شان حضور دارند و یا خیر.، زنان و کودکان منطقه را اذیت میکرد و در قره باغ وحشت براه انداخته بود. نیروهای ویژه جبهه ملی آزادگان بالای این فرمانده طالبان عملیاتی را موفقانه انجام داد.
بادغیس  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.05.2022
جبهه آزادگان: ملا حبیب الله مدیر استخبارات شهری بادغیس گروه طالبان را کشتیم
این جبهه افزوده است، که در نتیجه هفت تن از طالبان به جزای اعمال شان رسیدند و چندتن دیگر هم زخمی شدند.
این جبهه در پایان خبرنامه اش از شهروندان افغانستان خواسته است، که در نشست های طالبان شرکت نکنند.
این جبهه مردم را چنین مورد خطاب قرار داده و افزوده است، که جبهه ملی آزادگان اکیداً اعلان می‌دارد که تمام طالبان تروریست برای ما هدف استند و تا آزاد ساختن کشور ما از چنگ این گروه وحشی می رزمیم و خواهش ما از همه هم میهنان ما این است که در مجالس و محافل طالب ها شرکت نکنند که مبادا خدای ناخواسته در جمع طالب ها کشته و یا زخمی شوند.
یادآوری می کنیم، که تاکنون جبهه آزادگان در چند ولایت بالای جنگجویان گروه طالبان عملیات انجام داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала