Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رُم - فاینورد؛ "آقای خاص" جام اروپایی میخواهد!

© اسپوتنیک- افغانستانآقای خاص، ژوزه مورینیو از منچستر یونایتد اخراج شد
آقای خاص، ژوزه مورینیو از منچستر یونایتد اخراج شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.05.2022
عضو شوید
مورینیو با رُم می‌تواند قهرمان جدیدترین جام فوتبال در اروپا شود.
به گزارش اسپوتنیک، تیم‌های فوتبال آ.اس رُم ایتالیا و فاینورد روتردام هالند امشب از ساعت ۱۱:۳۰ به وقت افغانستان در چهارچوب بازی پایانی رقابت‌های تازه‌تاسیس لیگ کنفرانس اروپا (لیگ سطح سوم یوفا پس از لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا در شهر تیرانای کشور آلبانیا به جدال هم خواهند رفت.
رُم با سرمربی‌گری ژوزه مورینیو سرمربی پرتگالی خود این فصل در رقابت‌های سری‌آ عمل‌کرد متوسطی داشت و نتوانست سهمیه‌ی فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا را به‌دست آورد تا به هم‌راه رقیب هم‌سهری یعنی لاتزیو راهی لیگ اروپا شود.
اما عمل‌کرد آقای خاص با گرگ‌های رُم در رقابت‌های اروپا خوب بوده و غیر از شکست‌های غیرمنتظره از تیم بوده گلیمت بلجیم، پایتخت‌نشینان با صلابت کامل و با شکست‌دادن لستر سیتی انگلیس پای به نخستین فینال جام جدیدالتاسیس لیگ کنفرانس اروپا گذاشته‌اند.
مورینیو که پیش از این با پورتو و منچستریونایتد قهرمان لیگ اروپا و با پورتو و اینتر فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده؛ حالا فرصت دارد که جام این رقابت درجه سوم فوتبال باشگاهی در اروپا را از آنِ خود کند.
در سمتِ مقابل فاینورد قرار دارد، فاینورد این فصل با سرمربی‌گری آرنه سلات سرمربی ۴۳ ساله‌ی هالندی در رقابت‌های لیگ فوتبال هالند موسوم به اردویزی در جای‌گاه سوم ایستاد.
روتردامی‌ها با شکست‌دادن پارتیزان و اسلاویا پراگ جمهوری چک، مکابی تل‌آویو اسرائیل و المپیک مارسی فرانسه پای به بازی پایانی گذاشته است.
در نهایت باید دید که از بین رُم و فاینورد چه تیمی نخستین قهرمان لیگ کنفرانس اروپا لقب خواهد گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала