Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو آماده کاپیتانی من‌یونایتد+ عکس

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.05.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو سوپراستار پرتگالی برای بستن بازوبند کاپیتانی یونایتد ابراز تمایل کرده و می‌تواند جاگزین مگوایر شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ کریستیانو رونالدو، دیوید دخیا و برونو فرناندز از جمله کاندیداهایی هستند که اریک تن هاگ احتمالا در صورت تغییر کاپیتان در فصل آینده، بازوبند را از هری مگوایر گرفته و به آنها خواهد داد.
حالا با توجه به افت فرم مگوایر در فصل گذشته، هیچ تضمینی وجود ندارد که او جایگاهش را در ترکیب اصلی تن هاگ حفظ کند و رونالدو که عطش زیادی برای قهرمانی و کسب جام دارد، برای بازوبند کاپیتانی ابراز تمایل کرده است.
البته وضعیت کاپیتانی مگوایر تنها مورد بحث نیست بلکه فقدان سرعت او نیز نگرانی تن هاگ را در پی دارد زیرا او در خط دفاعی پرسرعت نمی‌تواند ظاهر شود و از این رو یونایتد به سایر مدافعان میانی در پنجره نقل و انتقالات آتی از جمله یورین تیمبر و پائو تورس نگاه انداخته است.
رونالدو به عنوان یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای انتخاب جانشین مگوایر به عنوان کاپیتان ظاهر شده و به نظر می‌رسد که او با توجه به نقش مقتدرانه تن هاگ در رختکن، پیشنهادش را قبول خواهد کرد و رختکن نیز او را چون الگو می‌بیند.
این بازیکن 37 ساله در فصل گذشته به آموزش بازیکنان جوان‌تر تیم می‌پردازد، زیرا او نمونه‌ای برای بازیکنانی مانند جیدون سانچو، اسکات مک‌تومینای، مارکوس راشفورد و آنتونی الانگا بود.
الانگا که یک سال شکست با یونایتد را سپری کرد، فاش نمود که رونالدو نقش مهمی در کمک به پیشرفت او در طول فصل داشته، زیرا وی مرتباً توصیه کرده که چگونه به عنوان یک بازیکن پیشرفت نماید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала