Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عزیز مصر تأیید کرد در لیورپول می‌ماند+ عکس/ویدیو

© REUTERS / Phil NobleМохамед Салах во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Мохамед Салах во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.05.2022
عضو شوید
محمد صلاح ستاره مصری لیورپول تأیید کرد که فصل آینده در آنفیلد خواهد ماند.
به گزارش اسپوتنیک؛ محمد صلاح مهاجم مصری لیورپول در کنفرانس خبری قبل از بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور یافت و در موارد مختلف صحبت کرد.
در این بین اما عزیز مصر تأیید کرد که با وجود شک و تردیدها در مورد آینده‌اش؛ او فصل بعد قطعاً در آنفیلد می‌ماند و نیز اصرار نمود که انگیزه انتقام گیری از رئال را در سر می‌پروراند.
قرارداد صلاح قرار است در پایان فصل آینده به پایان برسد و نزدیکان او برای توافق جدید با باشگاه مرسی‌ساید به مشکل خورده‌اند. (طبق گزارش‌ها، آنها قراردادی به ارزش حدود 400 هزار در سال را رد کرده‌اند.)
ستاره مصری فصل هیجان انگیزی را سپری کرده زیرا با به ثمر رساندن 23 گل، به صورت مشترک با سون کفش طلای فصل را کسب کرد و نمایش‌های باورنکردنی او سرخ‌ها را به قهرمانی در جام کارابائو و جام حذفی در این فصل هدایت کرده و اکنون در تلاش شکار سه‌گانه از چنگال رئال هستند.

صلاح برای رفع هر گونه شک و تردید فوری در مورد آینده‌اش گفت: "من فصل آینده می‌مانم، این قطعی است. من فقط به قهرمانی در لیگ قهرمانان فکر می‌کنم و می‌خواهم دوباره هندو [جردن هندرسون] را در حال بالا بردن جام ببینم."

لیورپول پس از شکست در فینال 2018 برابر رئال مادرید 3-1 شکست خورد زیرا در آن بازی محمد صلاح در نیمه اول بازی مصدوم شد.
صلاح آن را سخت‌ترین لحظه دوران حرفه‌ای خود توصیف کرد و گفت که حالا انگیزه دارد تا آن را اصلاح کند.

او افزود: "من بسیار با انگیزه هستم. بعد از اتفاقی که دفعه قبل برابر مادرید افتاد و بعد از اتفاقات یکشنبه، همه برای بُردن لیگ قهرمانان انگیزه دارند. همه برای آن هیجان زده هستند. [فینال 2018] بدترین لحظه دوران حرفه‌ای من بود. واقعا حالم خراب بود بدترین اتفاقی که ممکن است برای هر فوتبالیستی بیفتد. من قبلاً چنین احساسی را در فوتبال نداشتم."

گفتنی‌ست که صلاح در سال 2023 به یک بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد و همانطور که اوضاع خوب است و آینده او در ماه‌های اخیر موضوع اصلی گمانه زنی‌ها بوده، اما این موضوع چیزی نیست که او بخواهد قبل از نمایش آخر هفته درباره آن صحبت کند.

بازیکن مصری گفت: "از نظر من؛ در حال حاضر روی قرارداد تمرکز نمی‌کنم. من نمی‌خواهم خودخواه باشم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала