Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تقابل ستاره‌ها در شب فینال فزیکی؛ صلاح و مانه خسته‌تر از بنزما و وینی+ عکس

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر فن دیکФутбол. Суперкубок УЕФА. Тренировка судей
   فن دیکФутбол. Суперкубок УЕФА. Тренировка судей - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2022
عضو شوید
محمد صلاح و سادیو مانه ستاره لیورپول با خطر خستگی عضلانی گام به دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا می‌گذارند.
به گزارش اسپوتنیک؛ تا دو شب دیگر پاریس میزبان دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.
برای این بازی اما محمد صلاح و سادیو مانه دو بازیکن لیورپول که 10 ماه پیش برای اولین بار در فصل حضور داشتند؛ با 17 بازی بیشتر از کریم بنزما و 10 بازی بیشتر از وینیسیوس جونیور دو مهاجم رئال مادرید راهی لیگ قهرمانان اروپا می‌شوند.
در همین حال، ملی پوش برزیلی بازیکن خارج از زمین رئال مادرید است که بیشترین بازی را تا به اینجای فصل انجام داده است.
مارسلو فینال روز شنبه را بهترین بازی جهان در سطح باشگاهی توصیف کرد. چندین تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا با هم رقابت می‌کنند، اما در پایان تنها دو تیم موفق به انجام این کار شده‌اند.
همانطور که گزارش منتشر شده توسط FIFPro نشان می‌دهد، بازیکنان در تلاش برای دستیابی به گل‌های شان به محدودیت‌های خود فشار می‌آورند.
همچنان FIFPro آماری را برای بازیکنانی مانند ادر میلیتائو، بنزما، وینیسیوس، مانه، صلاح و ویرجیل فن دایک ارائه می‌دهد که همگی به فینال پاریس رسیده‌اند.
فصل لیورپول از 20 جولای آغاز شد
شاگردان یورگن کلوپ اولین بازی خود را در 20 جولای انجام دادند، اگرچه مدافع میانی هالندی 9 روز بعد این کار را انجام داد. از سوی دیگر، بازیکنان رئال مادرید از 8 آگوست شروع کردند، اگرچه بنزما تا 14 همان ماه اولین بازی خود را انجام نداد.
مانه و صلاح هر کدام 69 بازی دارند که فن دایک 61 بازی انجام داده است. بنزما 52 بازی، وینیسیوس 59 و میلیتائو 56 بازی انجام داده‌اند.
در همین حال، مانه و صلاح در مجموع 14 بازی برای تیم‌های ملی خود ثبت کرده‌اند، در حالی‌که حداکثر 8 بازی توسط همتایان رئال مادرید انجام شده است.
تاثیر بازی‌ها در سطح تیم ملی
ملی پوش مصری با 5968 دقیقه به بازی فینال می‌رسد، در حالی‌که بنزما 4591 دقیقه و وینیسیوس 5011 دقیقه بازی کرده‌اند و همچنان مانه 5809 دقیقه فوتبال بازی کرده است.
تیم‌های ملی بار دیگر با حضور 1468 دقیقه‌ای صلاح با مصر به شدت از بازیکنان لیورپول رنج می‌برند.
مهاجم لیورپول هر 4.46 روز یک بازی انجام داده است، در حالی‌که بنزما 5.09 است. در همین حال، وینیسیوس و میلیتائو هر کدام حدود 128.000 کیلومتر را طی کرده‌اند که بیشتر برای شرکت در بازی‌های تیم ملی برزیل بوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала