Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مورینیو: لیگ کنفرانس اروپا به سابقه‌ام اضافه شد

© اسپوتنیک- افغانستانآقای خاص، ژوزه مورینیو از منچستر یونایتد اخراج شد
آقای خاص، ژوزه مورینیو از منچستر یونایتد اخراج شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2022
عضو شوید
تیم رم گفت که با قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا به هدفی که روی آن حساب باز کرده بودیم دست یافتیم.
به گزارش اسپوتنیک، فاینورد رتردام در دیدار فینال لیگ کنفرانس اروپا برابر رم تن به شکست یک بر صفر داد تا جام قهرمانی به ایتالیا برود و راهی هالند نداشت.
ژوزه مورینیو که پیش از این با پورتو فاتح لیگ اروپا (جام یوفا) و لیگ قهرمانان اروپا، با اینتر لیگ قهرمانان اروپا و با منچستریونایتد لیگ اروپا شده بود با رم قهرمان لیگ کنفرانس اروپا شد تا کلکسیون خود را تکمیل کند.
آقای خاص پس از پایان این بازی گفت:
"روی قهرمانی در این رقابت‌ها حساب باز کرده بودیم و به همین دلیل در رقابت‌های سری‌آ تمام توان خود را خرج نکردیم تا بتوانیم تاریخ را به سود خود بنویسیم."
مورینیو در ادامه گفت:
"این باور در تیم وجود داشت که امکان قهرمانی در این رقابت‌های وجود دارد هر چند با آمدن تیم‌های لیگ اروپا نظیر لسترسیتی، مارسی و فاینورد کار سخت‌تر شد ولی به هدفی که روی آن حساب باز کرده بودیم دست یافتیم."
سرمربی رم در ادمه تصریح کرد:
"تصمیمی برای جدایی ندارم چون جام لیگ کنفرانس را به تاریخ رم پیوند زدیم و به سابقه خودم اضافه شد. باید آماده فصل بعد شد و به دنبال مسیری رفت که مورد انتظار مالکان باشگاه و هواداران فوق‌العاده رم است. باید برنامه‌ها را برای فصل بعد طراحی کرد چون با افرادی حرفه‌ای و صادق کار می‌کنیم."
مورینیو در پایان اظهار داشت:
"با داشتن ایده مشخص امکان رسیدن به اهداف بزرگ ممکن می‌شود. به همراه سر الکس فرگوسن و جیووانی تراپاتونی در سه دهه مختلف جام برده‌ام و باید در تعطیلات به موفقیت‌ها فکر کنم و آمادگی ذهنی ثبت اتفاقات زیباتری را داشته باشم."
شاگردان ژوزه مورینیو در این بازی هم مثل همیشه سعی کردند که سبک مخصوص به خود یعنی قرار گرفتن در فاز دفاعی و زدن ضد حمله در زمان مناسب را به کار ببرند و با این تاکتیک هم در این بازی موفق بودند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала