Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مشکل بارسلونا در بازار نقل و انتقالات؛ نبود پول و ماندن بازیکنان حاشیه‌ای+ عکس

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر نیوکمپ
نیوکمپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2022
عضو شوید
تیم فوتبال بارسلونا می‌خواهد در بازار تابستانی از فروش برخی ستاره‌هایش کسب آمد نماید اما این کار آسانی نیست.
به گزارش اسپوتنیک؛ بارسلونا می‌خواهد در بازار تابستانی پیش رو از قرارداد با چند بازیکن فعلی‌اش رهایی یابد، به خصوص آنهایی که در حاشیه هستند، اما ممکن است آنطور که آنها می‌خواهند آسان نباشد.
برای کاتالان‌ها مهم است که این کار از افراد پردرآمد باشگاه شروع شود تا فضایی برای مشکلات مالی ایجاد کنند، زیرا آنها به دنبال پایبندی به قوانین سقف حقوق لالیگا هستند و در عین حال امکان آوردن تقویت تیم را نیز دارند.
با این حال، مسئله این است که برخی از بازیکنان نمی‌خواهند از بارسلونا کناره‌گیری کنند، چه از نظر ورزشی و چه از نظر مالی.
قبلاً در تابستان امسال شاهد بودیم که چندین بازیکن تمایل خود را برای ماندن در نیوکمپ اعلام کردند، حتی اگر این به معنای ایجاد یک موقعیت بالقوه ناخوشایند باشد.
بریتوایت و پیانیچ
این را می توان برای مثال در مورد مارتین بریتوایت و میرالم پیانیچ مشاهده کرد.
میرالم پیانیچ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2022
ورزش
دردسر بارسا را پایانی نیست؛ پیانیچ و بریتوایت جایی نمی‌روند+ عکس
مهاجم دانمارکی در فصل 2021/22 تنها 5 بازی برای بارسلونا انجام داد و در مجموع 248 دقیقه در زمین حضور داشت و اکثریت آنها در زمان سرمربیگری رونالد کومان بود.
از زمانی که ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی منصوب شد، بریتوایت پس از بازگشت از مصدومیت مورد توجه قرار نگرفت.
با این حال، با توجه به هشدار کاسپر هیولمند سرمربی دانمارک به بریتویت مبنی بر این‌که در صورت بازی نکردن، جایگاهش در تیم جام جهانی در خطر است، ممکن است تصمیمات سختی بگیرد.
در همین حال پیانیچ معتقد است که می‌تواند به ژاوی نشان دهد که چیزی برای ارائه دارد، زیرا در دوران حضور کومان طرد شده بود.
در حالی‌که این ایده در اصل خوب به نظر می‌رسد، بارسلونا در حال برنامه ریزی بر اساس حقوق قابل توجهی است که او از صورت حساب دستمزد خارج است.
سرجینو دست
یکی دیگر از بازیکنانی که بارسلونا به دنبال کسب درآمد از او است، سرجینو دست است، اما او همچنین می‌خواهد در کاتالونیا بماند.
این بازیکن 21 ساله متقاعد شده که می‌تواند اعتماد ژاوی را جلب کند، اما اگر آبی‌واناری‌ها شروع به جذب چند مدافع دیگر کنند، او ممکن است مجبور شود در موضع خود تجدید نظر کند، به خصوص با توجه به جام جهانی که در نوامبر در راه است.
نتو
نتو چندین تابستان است که با جدایی از بارسلونا مرتبط بوده اما او همیشه در جای خود باقی مانده است.
این دروازه‌بان برزیلی در آخرین سال قراردادش در نیوکمپ قرار دارد، بنابر این ممکن است سعی کند 12 ماه دیگر ادامه دهد و سپس به صورت رایگان ترک کند.
اومتیتی
بارسلونا سال‌هاست که سعی می‌کند از شر ساموئل اومتیتی ​​خلاص شود، زیرا دستمزد بالای او و در دسترس نبودن او به دلیل مصدومیت به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است.
این مدافع فرانسوی در جنوری با تغییر ساختار قراردادش به بارسلونا لطف کرد و این به باشگاه اجازه داد فران تورس را به خدمت بگیرد، اما این قرارداد به این معنی بود که او به صورت طولانی‌مدت با باشگاه گره خورده، البته با دستمزد کمتر.
احتمال جدایی اومتیتی ​​وجود دارد، اما بستگی دارد کجا باشد. اگر تیم‌های بزرگی برای او وارد نشوند، احتمال زیادی وجود دارد که او همچنان بازیکن بارسلونا در فصل آینده باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала