Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار و انقلاب جدید در دنیای فوتبال؛ سعودی‌ها به‌دنبال خرید گران‎ترین بازیکن جهان

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUنیمار بازیکن باشگاه پی اس جی
نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2022
عضو شوید
نیمار بازیکنی است که معادلات دنیای فوتبال و مخصوصا در زمینه ارزش فوتبالیست ها را برهم زد.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه نیوکاسل پس از اطلاع از تمایل پاری‌سن‌ژرمن برای فروش نیمار، خرید این بازیکن برازیلی را در دستور کار قرار داده است.
نشریه "اکیپ" پس از انتشار خبر تمایل پاری‌سن‌ژرمن برای بررسی پیشنهادهای نیمار، مدعی شد باشگاه نیوکاسل که با حضور عربستانی‌ها تبدیل به پولدارترین باشگاه جهان شده در نظر دارد این ستاره برازیلی را به خدمت بگیرد.
گفته می‌شد علاوه بر نیوکاسل، باشگاه‌های لیورپول، منچستریونایتد، منچسترسیتی و رئال‌مادرید هم در مورد انتقال نیمار تحقیقاتی را انجام داده‌اند، اما این تمایل تکذیب شد.
احتمالاً در صورت جدایی نیمار از پی‌اس‌جی، این بازیکن یا به بارسلونا برمی‌گردد یا به نیوکاسل می‌پیوندد. شرایط نیمار در پاریس مثل سابق نیست و با درخشش کیلیان امباپه و حضور لیونل مسی، دیگر او مثل سابق در کانون توجهات قرار ندارد.
از طرفی پی‌اس‌جی تصمیم دارد ترکیبش را بازسازی کند و شاید نیمار قربانی این تصمیم شود.
سال 2016 نیمار با مبلغ باورنکردنی 220 میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن منتقل شد تا انقلاب بزرگی در دنیای فوتبال و تجارت این ورزش ایجاد کند.
ارزش بازیکنان فوتبال قبل از انتقال نیمار به پاری سن ژرمن بیش از 100 میلیون یورو نمی شد ولی این انتقال بزرگ باعث آغاز تحولی بزرگ در دنیای فوتبال شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала