Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق شخصی "مانه" با بایرن مونیخ

© REUTERS / Carl RecineПолузащитник "Ливерпуля" Садио Мане и защитник «Атлетико Мадрид» Киран Триппьер в матче 1/8 финала в Ливерпуле
Полузащитник Ливерпуля Садио Мане и защитник «Атлетико Мадрид» Киран Триппьер в матче 1/8 финала в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2022
عضو شوید
سادیو مانه ستاره سنگالی لیورپول، با بایرن مونیخ به توافق نهایی دست یافته و به نظر می‌رسد که تابستان آنفیلد را ترک خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد سادیو مانه در جون 2023 با لیورپول به پایان م‌رسد و در حال حاضر تمدید آن مطرح نیست. بنابراین اگر لیورپول همچنان می‌خواهند مبلغ معقولی دریافت کنند، باید در تابستان امسال فروش وی را در نظر بگیرند.
از سویی هم مانه با توجه به حضور لوئیز دیاز و درخشش این بازیکن در ترکیب سرخ‌ها، تصمیم به جدایی دارد و بایرن مونیخ خواهان به خدمت گرفتن وی است.
با این حال نشریه اکیپ مدعی است که طرفین از چندی به این سو مذاکرات را برای این انتقال آغاز کرده‌اند و ستاره سنگالی با قهرمان بوندسلیگا، به توافق شخصی دست یافته است.
بایرن مونیخ حاضر است تا دستمزد درخواستی مانه را پرداخت کند و نزدیک به 32 میلیون یورو با چندین متغییر به لیورپول پیشنهاد ارائه دهد.
لیورپول در حال حاضر در شرایط حساس قرار دارد و باید از میان صلاح و مانه یکی را در آنفیلد حفظ کند که احتمال ماندن ستاره مصری بیشتر از ستاره سنگالی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала