Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توقف برنامه‌های نقل‌وانتقالاتی بارسلونا به دلیل خالی بودن خزانه

© AP Photo / Michael Sohnبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2022
عضو شوید
تیم مدیریت ورزشی بارسلونا که متشکل از ژاوی هرناندز، متئو آلمانی و جوردی کرایف است، ارزیابی بلندمدتی از تیم انجام داده‌اند و در حال کار بر روی راه‌هایی اند تا از بلوگرانا را برای فصل رقابتی بسازند.
به گزارش اسپوتنیک، پس از پایان فصل، زمان شروع تصمیم‌گیری و اجرای یک استراتژی بلند مدت است و جوردی کرایف، ژاوی و آلمانی قبلاً مطالعات خود را در این زمینه انجام داده اند تا بتوانند تیمی رقابتی برای فصل آینده بسازند.
با این حال، بارسلونا در حال حاضر قادر جذب هیچ بازیکنی نیست، زیرا پول نقدی در دسترس نیست. بنا بر گزارش‌ها، خزانۀ بارسلونا کاملاً خالی است و این تیم قادر به جذب روبرت لواندوفسکی و رافینیای برازیلی نیست.
بارسا حتی قادر به جذب مارکوس آلونسو و سزار آزپلیکوئیتا که هزینۀ بسیار پائینی دارند، نیست چرا که برای انجام چنین معاملاتی نیز چندین میلیون یورو ضرورت است.
مشکل دیگر فیرپلی مالی است و بارسلونا هنوز با این مشگل دست و پنجه نرم می‌کند. لاپورتا و همکارانش از زمانی که کنترل باشگاه را به دست گرفتند، از این امر مطلع بودند، اما واقعیت این است که پس از این همه مدت هنوز هیچ راه حل منطقی برای فیرپلی مالی بارسا وجود ندارد. بحث‌ها، تلاش‌ها برای فروش دارایی‌ها و توافق‌هایی با CVC صورت گرفته است اما با این هم باشگاه هنوز بدهی‌های زیادی دارد و نمی‌تواند با این شرایط خریدی انجام دهد.
با توجه به شرایط بارسلونا، فرصت‌های طلایی در حال از دست رفتن است و بازیکنانی که منتظر پیشنهاد این تیم اند، ممکن بزودی تصمیم بگیرند که به تیم دیگری بپیوندند. بارسا با بازیکنان مورد نظر تنها توافق شفاهی انجام داده و هر لحظه ممکن است که این توافق از بین برود و ستاره‌های مورد نظر با دریافت پیشنهاد بهتر به تیم دیگری بپیوندند.
مشکل دیگر بارسلونا تمدید با برخی ستاره‎‌هایی است که در این تیم حضور دارند و به دلیل خالی بودن خزانه قادر به برآورده کردن خواست‌های آن‌ها نیست. عثمان دمبله یک نمونۀ این مسئله است. این بازیکن می‌خواهد با بارسلونا تمدید کند، اما باشگاه نمی‌تواند خواسته‌های او را برآورده کند زیرا پولی در دسترس نیست. بلوگرانا نمی‌خواهد به دلیل مشکلات مالی پیشنهاد خود را بهبود بخشد و به همین دلیل است که نگه داشتن بازیکن فرانسوی در نیوکمپ ناممکن به نظر می‌رسد.
تنها راه حل این موضوع فروش بازیکنان و قرارداد بستن با CVCاست و تا زمانی که این دو مسئله نهایی نگردد، تمامی فعالیت‌های بارسا در بازار نقل‌وانتقالات در بخش خرید بازیکنان متوقف خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала