Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر خوب به همیلتون؛ معافیت "پوشیدن جواهرات" تمدید شد

© REUTERS / Gonzalo FuentesMercedes' Formula One driver Lewis Hamilton attends the FIA Champions news conference for FIA Prize Giving 2017 in Paris, France December 8, 2017
Mercedes' Formula One driver Lewis Hamilton attends the FIA Champions news conference for FIA Prize Giving 2017 in Paris, France December 8, 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2022
عضو شوید
فدراسیون جهانی موتررانی (FIA) اعلام کرد که تا زمان دریافت راه حل منطقی، ممنوعیت پوشیدن جواهرات توسط راننده‌های فورمول یک، اجرایی نخواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، قبل از مسابقات جایزه بزرگ استرالیا، نیلز ویتیک، مدیر جدید مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی، به رانندگان فرمول یک هشدار داد که استفاده از جواهرات هنگام رانندگی در پیست ممنوع است. استفاده از جواهرات از سال 2005 شروع شده است، اما زمان ممنوعیت برای همه جالب بود و به نظر می رسد لوئیس همیلتون هدف اصلی راننده بریتانیایی مرسدس بنز باشد، اگرچه در بیانیه فدراسیون جهانی نام خاصی ذکر نشده‌بود.
پوشیدن جواهرات توسط رانندگان در حین مسیر در پیست، طبق قانون L ورزش بین المللی FIA (ISC)ممنوع است، اما تا سال جاری به شدت اجرا نشده است.
لوئیس همیلتون، دارنده 7 عنوان قهرمانی جهان که اغلب با پوشیدن جواهرات در تبلیغات مد دیده می‌شود، یکی از مخالفان این قانون است و حتی اعلام کرد که در صورتی اجرایی شدن این قانون حاضر است از مسابقات کنار برود.
با این حال فدراسیون جهانی موتررانی (FIA)، امروز از این موضوع خودش عقب‌نشینی کرد و اعلام داشت تا زمان دریافت راه حل منطقی، ممنوعیت پوشیدن جواهرات توسط راننده‌های فورمول یک، اجرایی نخواهد شد.
این قانون تا ماه جون معاف خواهد بود و کمیسیون صحی و حفاظت فورمول یک موظف است تا برای حل این مشکل راه حل درست پیدا کند و با همه راننده‌ها روی آن توافق کند تا مشکلی پیش نیاید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала