Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فروش تکت جعلی به هواداران لیورپول

© REUTERS / Carl RecineФанаты с баннерами в поддержку Мохамеда Салаха и Юргена Клоппа на мачте между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Фанаты с баннерами в поддержку Мохамеда Салаха и Юргена Клоппа на мачте между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2022
عضو شوید
چندتن از هواداران لیورپول تکت‌های جعلی را با قیمت 19 هزار پوند خریداری کردند.
به گزارش اسپوتنیک؛ شماری از هواداران لیورپول برای این‌که بتوانند بازی فینال را در پاریس از نزدیک تماشا کنند اما آنها از یک تبلیغات جعلی به ارزش 19 هزار پوند تکت خریداری کردند.
ری مک‌دونالد 33 ساله فاش کرد که گروه 19 نفری هر کدام 1000 پوند برای تماشای زنده فینال روز شنبه در پاریس خرج تکت‌های مبهمی کردند.
او که ساکن چشایر است، با دوستان‌اش سه‌شنبه شب در حالی تکت خریدند که احساس می‌کردند آنان واقعی است.
این تا زمانی بود که آن‌ها تکت‌های PDF را که قبلاً شش بار از توییتر خارج شده بود، بررسی کردند اما زمانی که ری سعی نمود در مورد تکت‌ها تماس برقرار کند، شماره تماس و حساب توییتر دیگر فعال نبودند.
بدتر از همه، ری متوجه شد که به یک گروه 50 نفری در واتس اپ اضافه شده که برای 125-150 تکت نیز مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند.
ری مصیبت خود را به Liverpool Echo منتقل کرد تا به دیگر هواداران هشدار دهد.

او گفت: "ما همه 19 تکت از یک گرند خریدیم، بنابراین 19000 پوند خرج کردیم. در ابتدا درست به نظر می‌رسید، من چیزی در مورد آن فکر نمی‌کردم. سعی کردم با [فروشگاه تکت] تماس بگیرم و گفت که این شماره دیگر در دسترس نیست و در آن لحظه فکر کردم همه چیز تمام شده است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала