مجازات اعدام برای مزدوران خارجی بازداشت شده در جمهوری دونتسک

© Photo / Vadim GhirdaУкраинский военнослужащий под Киевом. Архивное фото
Украинский военнослужащий под Киевом. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2022
عضو شوید
ویکتور گاوریلوف، رئیس اداره رسیدگی به جرایم علیه صلح و امنیت بشری دادستانی کل جمهوری دونتسک گفت که دادستاننی کل جمهوری دونستک تحقیقات در مورد پرونده جنایی مزدوران خارجی از بریتانیا و مراکش را تکمیل کرده است، آنها ممکن است با مجازات اعدام روبرو شوند.
به گزارش اسپوتنیک، گاوریلوف گفت: دادستانی کل جمهوری دونتسک تحقیقات جنایی را علیه گروهی از مزدوران خارجی از بریتانیا و مراکش که مظنون به ارتکاب جنایات براساس بخش دوم ماده 34 "ارتکاب جنایت توسط گروهی از افراد"، ماده 323 "تصرف خشونت‌آمیز قدرت یا حفظ خشونت‌آمیز قدرت" و ماده 440 "قانون جزا جمهوری دوتنسک در خصوص مزدوران" هستند را تکمیل کرده است.
به گفته وی، شهادت شهروندان بریتانیایی شان پینر و اندرو هیل و همچنین شهروند مراکش به نام سعدون براهیم، جرم آنها را تایید کرده است.
گاوریلوف افزود: پرونده جنایی علیه مزدورانی که در آماده سازی و انجام عملیات خصمانه علیه جمهوری دونتسک شرکت داشتند، به طور کامل تشکیل شده است. مواد پرونده برای رسیدگی صریح به یکی از دادگاه‌های جمهوری منتقل شد که در نتیجه با درنظر گرفتن زمان جنگ، مجازات اعدام برای متهمان قابل اعمال است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала