Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نامه‌ی رییس لیگ 1 در پاسخ به تباس؛ "غیرقابل قبول و آشکارا نادرست"+ عکس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2022
عضو شوید
رییس سازمان برگزاری لیگ 1 فرانسه برای پاسخ به اظهارات خاویر تباس رییس لالیگا در مورد ماندن کیلیان امباپه در PSG نامه فرستاد.
به گزارش اسپوتنیک؛ پس از حمله تند خاویر تباس رییس لالیگا نسبت به لیگ 1 فرانسه و پاری سن ژرمن؛ حالا رییس لیگ 1 به آن پاسخ داد.
لالیگا از شنیدن خبر تمدید قرارداد امباپه با پاریسن‌جرمن به شدت ناراحت شد و بیانیه‌ای در حمله به غول فرانسوی منتشر کرد.
لالیگا مدعی شد که شرایط اقتصادی باشگاه بسیار ایده آل نیست و پیشنهاد دستمزدهای نامعقول به این بازیکن، گزارش شده است.
لیگ 1 سرانجام سکوت خود را در مورد این موضوع شکست و به لالیگا و تباس پاسخ داد. در نامه‌ای که به دست آسوشیتدپرس رسیده، طرف فرانسوی تمامی اتهامات را رد کرده و تباس را به دلیل حمله‌هایش در لیگ و پاریسن‌جرمن مورد بازجویی قرار داده است.

ما می‌خواهیم به شدیدترین وجه ممکن مخالفت و همچنین عدم درک خود را از حملات اخیر شما علیه لیگ 1 و یکی از باشگاه‌های ما ابراز کنیم. حمله به لیگ و باشگاه‌های ما هم غیرقابل قبول است و هم آشکارا نادرست است. حملات شما به لیگ 1 و یکی از باشگاه‌های ما، پاریسن‌جرمن و یکی از بازیکنان ما کیلیان امباپه، بر اساس تفسیر شما از ناپایداری مالی و عدم تعادل رقابتی است که بارها آن را به لیگ 1 و یکی از باشگاه‌های ما نسبت می‌دهید."

در همین حال لالیگا پا پیشتر گذاشته و تایید کرد که در حال کار بر روی طرح شکایت از PSG به یوفا است. آنها از ساختار مالی تیم پاریسی راضی نیستند و تباس از امباپه به خاطر نرفتن به رئال مادرید عصبانی شده است.
تباس تأیید کرد که با یک شرکت حقوقی فرانسوی برای طرح شکایت در فرانسه و اتحادیه اروپا کار می‌کند.

مارکا به نقل از تباس آورد: "ما با یک شرکت حقوقی فرانسوی کار می‌کنیم تا اقدامات قانونی را در فرانسه و اتحادیه اروپا آغاز کنیم. همچنین قرار است این موضوع را تا قبل از جمعه به یوفا گزارش کنیم. غیرممکن است که PSGبتواند از (بازی جوانمردانه) مالی فعلی پیروی کند و با آنهایی که قرار است با ادغام امباپه اضافه شوند از قبل مشخص است که آنها قصد دارند آنها را زیر پا بگذارند. ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. البته، فلج کردن امباپه غیرممکن است."

امباپه در آستانه پایان قراردادش با PSG بود و از او برای پیوستن به رئال مادرید تبلیغ می‌شد. با این حال، او هفته گذشته قرارداد جدیدی را در پارک دو پرنس امضا کرد و اکنون قرار است سه سال دیگر در ترکیب قهرمان لیگ 1 بماند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала