Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نفس تازه به کلوپ؛ دو هافبک ارزشمند در فینال در دسترس خواهند بود+ عکس

© AP Photo / Jon SuperИгроки «Ливерпуля» празднуют первый забитый гол на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед»
Игроки «Ливерпуля» празднуют первый забитый гол на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2022
عضو شوید
فابینیو و تیاگو آلکانتارا، به بازی نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، می‌رسند و این تیم را در پاریس همراهی خواهند کرد
به گزارش اسپوتنیک، فینال لیگ قهرمانان اروپا، فردا شب در ورزشگاه پارک د پرانس شهر پاریس کشور فرانسه، میان دو تیم رئال مادرید و لیورپول برگزار خواهد شد تا قهرمان اروپا مشخص گردد.
یک روز مانده به این دیدار، لیورپولی‌ها نگران حضور فابینیو و تیاگو دو ستاره ارزشمند خط میانی تیم شان بودند زیرا هر دو بازیکن در هفته‌های پایانی لیگ برتر مصدوم شده بودند.
باشگاه لیورپول اما ساعتی قبل با انتشار اعلامیۀ، از حضور هر دو بازیکن در فهرست این تیم برای فینال لیگ قهرمانان اروپا، برابر رئال خبر داد و نگرانی هوادارانش را برطرف کرد.
تیاگو در نیمه اول پیروزی 3-1 سرخ‌ها مقابل ولورهمپتون یکشنبه گذشته به دلیل مشکل عضلانی مجبور به ترک زمین شد و از روز گذشته تمرینات خودش را از سر گرفته و به بازی برابر رئال خواهد رسید.
در همین حال، فابینیو از زمان بروز مشکل عضلانی در دیدار برابر استون ویلا به تاریخ 10 می، دیگر هیچ بازی نکرده است و قرار است برابر رئال مادرید به میدان برود.
هر دو بازیکن نقش برجسته در ترکیب ثابت کلوپ دارند و حضور آن‌ها می‌تواند برای سرخ‌ها بسیار مفید باشد و با واسطه آن‌ها فینال را ببرند و قهرمان اروپا شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала