وزارت دفاع روسیه از اسناد مربوط به آزمایش های بیولوژیکی امریکا خبر داد

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве
Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2022
عضو شوید
ایگور کریلوف رئیس نیروهای حفاظت تشعشعی، شیمیایی و بیولوژیکی ارتش روسیه اعلام کرد که وزارت دفاع روسیه اسنادی را در مورد کار بیولوژیکی نظامی امریکا در اختیار دارد.
به گزارش اسپوتنیک، ایگور کریلوف رئیس نیروهای حفاظت در برابر تشعشع، تسلیحات شیمیایی و بیولوژیکی ارتش روسیه می گوید که وزارت دفاع روسیه اطلاعاتی را در مورد ده پروژه نظامی-بیولوژیکی سازمان‌دهی شده توسط پنتاگون در اوکراین در اختیار دارد.
او گفت:" اطلاعاتی وجود دارد در مورد ده طرح امریکا در اوکراین (از جمله یو پی-3،یو پی - 6) شامل امور مربوط به محرک های عفونت های بسیار خطرناک و مهم از نظر اقتصادی موجود است".
رئیس نیروهای حفاظت در برابر تشعشع، تسلیحات شیمیایی و بیولوژیکی ارتش روسیه افزود: "در اختیار شما قرار می دهم اسناد رسمی تائید شده پنتاگون به آدرس آژانس کاهش تهدیدات دفاعی ( DTRA )، که به گونه هویدا فعالیت بیولوژیکی نظامی را نشان می دهد".
آقای کریلوف تاکید داشت: "این اسناد نشان می دهد که وظیفه اصلی این پروژه جمع آوری اطلاعات در مورد ترکیب مولکولی بیماری‌زا مشخص اوکراین و انتقال نمونه های سویه است".
همچنان اظهار داشت که به گونه جداگانه تاکید شده است که کار در این بخش باید با دستورالعمل های اصلی برنامه جلوگیری از گسترش سلاح های بیولوژیکی در اوکراین زیر عنوان بخشی از کاهش تهدید مشترک در 29 نوامبر 2005 مطابقت داشته باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала