Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام‌کاری اشرف حکیمی با پرز قبل از تمدید امباپه

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Матч Испания - Марокко
اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Матч Испания - Марокко - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2022
عضو شوید
تنها یک هفته بعد از اعلام تمدید قرارداد کیلیان امباپه با پاریسن‌جرمن؛ اشرف حکیمی برای رییس رئال مادرید پیام ارسال کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ بعد از شایعات زیاد پیرامون پیوستن امباپه به رئال مادرید، سرانجام کیلیان تصمیم به ماندن گرفت و قراردادش را تا 2025 تمدید نمود تا به اساس این قرارداد به پردرآمدترین بازیکن تاریخ فوتبال بدل شود.
اما یک هفته بعد از این تصمیم، اشرف حکیمی برای فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید پیامی ارسال کرد.
مدافع کناری سابق رئال مادرید اولین بازیکن PSG بود که از تمایل امباپه برای ماندن در پارک دو پرنس و رد پیشنهاد رئال مادرید مطلع بود.
امباپه و اشرف رابطه خوبی دارند و این دو مرد در اوایل این ماه به پایتخت اسپانیا سفر کردند تا یک روز را با هم در شهر مادرید بگذرانند.

اشرف به برنامه تلویزیونی اسپانیایی "La Resistencia" گفت: "هم تیمی‌ها در زمین این موضوع را یاد گرفتند. من، چون با او دوست هستم، خوب... چند روز قبل. حقیقت این است که من پیام‌هایی از افرادی دریافت کرده‌ام که مدت‌ها بود به من پیام نداده بودند. آنها می‌گفتند دوستت قرار است چه کار کند؟"

دیوید برونکانو مجری برنامه تلویزیونی از مدافع راست پاریسن‌جرمن پرسید که آیا رابطه خوبی با رئیس رئال مادرید دارد یا خیر و اشرف اعتراف کرد که بین او و فلورنتینو پرز احترام وجود دارد، اما نه چیزی بیشتر.

پیام اشرف به پرز این بود: "خب، تیتو فلورن، شاد باش. امیدوارم شنبه‌شب [در فینال لیگ قهرمانان] و برای یک خرید عالی دیگر موفق باشید."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала