Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کورتوا: بعد از باخت در لیسبون، حالا در سمت درست تاریخ ایستاده‌ام

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا Russia Soccer Champions League
تیبو کورتوا Russia Soccer Champions League - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2022
عضو شوید
تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، ابراز امیدواری کرد که با این تیم بتواند قهرمانی اروپا را به دست آورد و این جام را به ویترین افتخاراتش اضافه کند.
به گزارش اسپوتنیک، در نشست خبری قبل از برگزاری دیدار نهایی رقابت‌ لیگ قهرمانان اروپا، مارسلو و تیبو کورتوا، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید را همراهی می‌کردند و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ دادند.
در این نشست خبری، تیبو کورتوا، سنگربان رئال مادرید، ابراز امیدواری کرد که با این تیم بتواند قهرمانی اروپا را به دست آورد و این جام را به ویترین افتخاراتش اضافه کند.
کورتوا در پاسخ به سوالی درباره خاطراتش از بازی در لیسبون گفت:" واضح است که در سال 2014 آن بازی را نبردم، اما می‌توانم فردا برنده شوم. من فکر می کنم که مهم نیست چند عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده‌اید، به پیروزی در فینال برای رئال مادرید فکر می‌کنم."
دروازه بان رئال در مورد فینال 2018 گفت:" رئال مادرید در فینال‌ها پیروزی می‌شود. لیورپول در سال 2018 و در یک فینال لیگ قهرمانان مقابل مادرید بازی کرده است. حال من در سمت درست تاریخ ایستاده‌ام. برای بسته ماندن دروازه برابر لیورپول کل بازیکنان دفاعی باید خوب کار کنند و این به همه مربوط می شود. ما از کیفیت لیورپول آگاه هستیم."
سنگربان رئال در مورد کار کردن با آنچلوتی گفت:" ما خیلی خوب تمرین می کنیم و می‌دانیم که در نهایت کادر فنی می‌گیرند. مربی شرایط خیلی خوب مدیریت می‌کند و به همه بازی می‌رسد و به همین دلیل ما در این موقعیت قرار داریم."
تیبو در مورد درخشش بنزما نیز صحبت کرد و گفت:" کریم بنزما از دویدن دست نمی‌کشد و به شدت بازیکنان حریف را پرس می کند. کریم به روند پیشرفت خود ادامه می دهد. او بارها موفق به گلزنی شده و رئال مادرید را به پیروزی رسانده. حتی اگر در شرایط دشواری قرار داشته باشیم، او به تیم کمک می‌کند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала