Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درآمد کمتر لیورپول نسبت به رئال در صورت قهرمانی در اروپا

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر لیورپول
لیورپول - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2022
عضو شوید
لیورپول در صورتی که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود، 5 میلیون پوند پاداش کمتر نسبت به رئال مادرید دریافت خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، تیم‌هایی که در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حضور می‌یابند، هر قدر در مراحل این رقابت‌ها پیش بروند، پاداش بیشتر دریافت خواهند کرد و این پاداش می‌تواند به مرز 100 میلیون پوند برسد.
در فصل 2021-2022 این رقابت‌ها لیورپول و رئال مادرید به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه‌یافته اند و هر تیمی که بتواند جام را بالای سر ببرد، پاداش بزرگی نصیبش خواهد شد.
با این نشریه میرر مدعی است که لیورپول حتی اگر بتواند جام را بالای سر ببرد، نسبت به نائب قهرمان 5 میلیون پوند پاداش کمتر خواهد گرفت.
طبق این گزارش، لیورپول در صورت قهرمانی در اروپا، 93 میلیون پوند پاداش خواهد گرفت و اگر رئال مادرید قهرمان شود، این تیم 102 میلیون پوند پاداش خواهد گرفت که 9 میلیون پوند بیشتر نسبت به سرخ‌ها است.
تیم آنچلوتی حتی اگر نائب قهرمان شود، 98 میلیون یورو پاداش خواهد گرفت که باز هم نسبت به لیورپول 5 میلیون یورو بیشتر است.
دلیل این تفاوت این است که لیورپول در سه فصل از چهار فصل گذشته به فینال رسیده است اما در طرف دیگر، رئال در 10 سال گذشته چهار بار قهرمان شده است.
تمامی 32 باشگاهی که به مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا می کنند، 13.1 میلیون پوند پاداش دریافت می‌کنند. هر برد مرحله گروهی 2.4 میلیون پوند و تساوی 784000 پوند ارزش دارد.
راهیابی به مسابقات حذفی 8.1 میلیون پوند و 9 میلیون پوند برای رسیدن به مرحله یک چهارم و 10.5 میلیون پوند برای صعود به نیمه نهایی پاداش دارد. فینالیست ها هر کدام 13.1 میلیون پوند و 3.8 میلیون پوند دیگر برای قهرمان در نظر گرفته شده است.
بنابراین در مجموع یک قهرمانی هفتم برای لیورپول چیزی کمتر از 100 میلیون پوند پاداش خواهد داشت و جام چهاردهم برای رئال مادرید بیشتر از 100 میلیون پوند پاداش خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала