Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره سابق لیورپول و رئال: فینال لیگ قهرمانان، برندۀ توپ طلا را مشخص می‌کند

© AFP 2023 / FRANCK FIFEИгра Реал - Ливерпуль
Игра Реал - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2022
عضو شوید
استیو مک منمن بازیکن سابق فوتبال که برای لیورپول و رئال مادرید بازی کرده، معتقد است که فینال لیگ قهرمانان اروپا مشخص خواهد کرد که چه کسی برنده توپ طلای امسال شود.
به گزارش اسپوتنیک، دو تیم سابق استیو مک منمن، یعنی لیورپول و رئال مادرید، امشب فینال لیگ قهرمانان اروپا، در سال 2022 را در ورزشگاه پارک د فرانس شهر پاریس برگزار می‌کنند که تکرار فینال 2018 در کیف است.
کریم بنزما، مهاجم گُلزن رئال و محمد صلاح و سادیو مانه زوج خط حمله لیورپول، سه مدعی اصلی کسب جایزه توپ طلا، پس از چندین و چند بازی درخشان، امشب آزمون بزرگ دیگری در پیش دارند.
تا این دم کریم بنزما با بازی‌های به یادماندنی‌اش در برابر پاریسن‌جرمن، چلسی و منچسترسیتی که تقریباً به تنهایی لوس بلانکوس را به یک فینال اروپایی دیگر کشانده‌است، شانس بیشتر از رقبأ دارد.
اما استیو مک منمن که با رئال دو قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد، فکر می‌کند که نتیجه فینال امشب تعیین می‌کند که چه کسی جایزه فرانس فوتبال را به دست خواهد آورد.
مک منمن در مورد بنزما به SPORTbible گفت:" من فکر می‌کنم اگر آن‌ها[رئال مادرید] قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند، او شایسته توپ طلا است. فکر می‌کنم اگر لیورپول برنده شود، صلاح یا مانه باید جایزه توپ طلا را کسب خواهند کرد. آن‌ها سال گذشته به لئو مسی جایزه را دادند، نه به خاطر قهرمانی در کوپا آمریکا. او در واقع در کوپا آمریکا عالی نبود، زیرا من مسابقات را تماشا کردم. اما برای مانه که سنگال را به جام جهانی رساند و جام ملت‌های آفریقا را برنده شد و سالی بسیار خوبی داشت، ممکن این جایزه را بدهند."
او افزود:" من فکر می‌کنم اگر مو و سادیو کار خاصی انجام دهند، یکی از آن‌ها می‌تواند توپ طلا را برنده شود، اما اگر رئال مادرید قهرمان شد، کریم بنزما قطعا شایسته آن است. 44 گل در 45 بازی در تا این‌جای کار، این فوق‌العاده است."
مک منمن در حالی از این سه بازیکن به عنوان مدعی اصلی یاد کرده که بسیاری از کارشناسان بنزما را به تنهایی مدعی اصلی توپ طلا عنوان می‌کنند و می‌گویند که حتی اکر رئال قهرمان اروپا نشود، باید جایزه به بازیکن فرانسوی داده شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала