صالح به پیلوتانی که برای طالبان کار می کنند: باید هر لحظه از شرم آب شوید

© Photo / Facebook account of ARGصالح
صالح - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2022
عضو شوید
معاون پیشین رئیس جمهور گریزی افغانستان با خطاب به پیلوتانی که برای طالبان کار می کنند، نوشته است، که باید هر لحظه از شرم آب شوید.
به گزارش اسپوتنیک، امرالله صالح معاو رئیس جمهور گریزی افغانستان پیلوتان نیروی هوایی افغانستان را خطاب قرارداده و چنین نوشته است: آن شمار از پیلوتانی که در خدمت طالب قرار دارند باید هر لحظه از شرم اب شوند. آنها سوگندنامه نظامی ، فورم و نشان و مهمتر از همه وقار منصب خود را زیر پاکرده و به مزدوران آی اس ای سلامی میدهند.
 وضعیت نامعلوم خلبانان پناهنده افغانستانی در تاجیکستان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.10.2021
 وضعیت نامعلوم خلبانان پناهنده افغانستانی در تاجیکستان 
او در ادامه افزوده است، مگر فراموش کرده اید که دشمن بنیادی عزت و وقار ارتش افغانستان کدام کشور بود و هست و با چه دسایسی تسلط یافتند؟ شما در آنچه از نیروی هوایی باقی مانده است به ملیشه هایی احترام نظامی ادا میکنید، که هیچ صفت دیگر غیر از مزدوری به پاکستان ندارند.
او تاکید کرده است، که به یقین بعضی از پیلوتان مشکلاتی دارند که دست و پای شان را بسته است و عمیقا از درد وجدان رنج میبرند. اما راه هایی است که خود را ازین رنج بیرون سازند و به هرنحوی که برایشان امکان پذیر است در اعاده عزت و آزادی افغانستان از سلطه نا مشروع یک گروه نیابتی که به جز از جهل، ظلم، تعصب و تبعیض چیزی به ارمان نیاروده است سهیم شوند.
در پایان پیامش او نوشته است، که به مزدوران پاکستان و شاگردان اکوره ختک تیارسی نشوید. از وقار تان حراست کنید.
یادآوری می کنیم، که با تسلط گروه طالبان به افغانستان بیشتر نیروهای هوایی با هواپیماهای شان به کشورهای ازبیکستان و تاجیکستان گریختند و برخی از آنان حالا با طالبان همکاری می کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала