Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فینال لیگ قهرمان اروپا؛ فرصتی برای سه ستاره "مسلمان" برای کسب توپ طلا+ عکس

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر کاپ لیگ قهرمانان اروپا
کاپ لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2022
عضو شوید
دیدار امشب دو تیم رئال مادرید و لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا، در کنار این که نبردی برای دو تیم برای کسب عنوان قهرمانی است، برای سه ستاره مسلمان فوتبال جهان، نبردی برای کسب توپ طلای سال 2022 نیز است.
به گزارش اسپوتنیک، فینال لیگ قهرمانان اروپا، امشب میان دو تیم رئال مادرید و لیورپول در ورزشگاه پارک د پرانس برگزار خواهد شد و دو تیم به دنبال قهرمانی اروپا اند.
در کنار این، فینال امشب برای سه ستاره مسلمان از اهمیت به سزایی برخوردار است و کریم بنزما مهاجم رئال مادرید و محمد صلاح و سادیو مانه، دو ستاره لیورپول به دنبال بخت‌آزمانیی برای بردن توپ طلای سال 2022‌ اند.
بنزما که در حال حاضر مدعی اصلی کسب این جایزه معتبر است، توانسته قهرمان لالیگا و آقای گُل این رقابت‌ها با 27 گُل‌زده شده است. این مهاجم فرانسوی 44 گُل در 45 بازی برای تیمش به ثمر رسانده و اگر امشب تیمش قهرمان شود، قطعاً این جایزه را از آن خود خواهد کرد.
در طرف دیگر محمد صلاح و سادیو مانه قرار دارند و این دو مهاجم نیز در رسیدن تیم شان به نائب قهرمانی لیگ برتر فوتبال انگلیس کمک به سزایی کرده‌اند و به لطف درخشش شان لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد.
صلاح با 23 گُل زده به صورت مشترک با سون مهاجم کره‌ای تاتنهام، آقای گُل لیگ برتر فوتبال انگلستان شده و توانسته در مجموع 50 بازی، 31 گُل برای تیمش به ثمر برساند.
در کنار صلاح، مانه توانسته در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان، 16 گُل به ثمر برساند و نقش برحسته در موفقیت‌های تیمش داشته است. این بازیکن توانسته، در مجموع 50 بازی، 23 گُل برای تیمش به ثمر برساند و با توجه به موفقیت‌هایی که با تیم ملی سنگال کسب کرده، یکی از مدعیان توپ طلا شمرده می‌شود.
فینال امشب در نهایت تعیین خواهد کرد که کدام یکی از این بازیکنان مسلمان توپ طلا را ببرد و مهم‌ترین جایزه سال را به ویترین افتخارات خودش اضافه خواهد کرد.
با توجه به این موضوع، جهان فوتبال امشب نظاره‌گر درخشش ستاره‌های مسلمان خواهد بود و آن‌ها در فوتبال قاره سبز آقایی خواهند کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала