Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مودریچ سه تا چشم دارد

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر لوکا مودریچ Футбол. Лига чемпионов. Матч "Шахтер"- "Реал"
لوکا مودریچ Футбол. Лига чемпионов. Матч Шахтер- Реал - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2022
عضو شوید
دارن بنت، ستاره سابق تاتنهام که با مودریچ در این تیم بازی کرده‌است، می‌گوید که ستاره کروات آن‌قدر خوب است که وی فکر می‌کند سه چشم دارد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، فوق‌العاده بوده و به لطف جادوی برنابئو، شب‌های خاص اروپایی، درخشش بازیکنانی چون کریم بنزما و رودریگو گوئس و همچنان پاس‌های جادویی لوکا مودریچ، به دیدار نهایی راه‌یافته و قرار است برای کسب عنوان قهرمانی با لیورپول رقابت کند.
باور این که مودریچ در 36 سالگی چنین بدرخشد و در بالاترین سطح بازی کند، برای بسیاری از فوتبال دوستان و کارشناسان سخت است و حتی کسانی‌که با وی هم‌بازی بوده‌اند و نمی‌توانند این موضوع را باور کنند.
یکی از کسانی که از درخشش مودریچ در این سن و سال شوکه شده، دارن بنت ستاره سابق تیم ملی فوتبال انگلستان و باشگاه تاتنهام است که با ستاره کروات هم‌تیمی بوده‌است.
بنت که تنها دو سال بزرگتر است، در اولین فصل حضور ستاره کروات در فوتبال انگلیس در فصل 09-2008 با مودریچ بازی کرد. با این حال، او اکنون وقت خود را صرف سرگرمی مردم در رادیو و انجام کارهای تخصصی تلویزیونی پس از بازنشستگی در سال 2018 می کند.
وی در مصاحبۀ با تاک اسپورت، در مورد موریچ گفت:" زمانی که لوکا به اسپرز پیوست، اولین چیزی که متوجه شدیم، تکنیک او بود. من مقابل او برای انگلیس بازی کرده بودم، اما وقتی او را از نزدیک تماشا کردید، او بازیکنی بود که می‌دانستید از همه بالاتر است. به نظر می‌رسید که او سه چشم داشت، زیرا هر کاری می‌کردید، نمی‌توانستید تا توپ را از او بگیرید. می‌دانم که در لیگ برتر کمی طول کشید تا او به راه بیفتد، اما ما همیشه می‌دانستیم که او یک روز موفق خواهد شد."
او در ادامه افزود:" از نقطه نظر تناسب اندام، او مرا شگفت زده نمی‌کند که او هنوز هم بازی می‌کند. اما اگر در 36 سالگی به من می‌گفتید که او همچنان در همان سطحی که هست بازی می‌کند، احتمالاً می‌گفتم: واقعا؟ زیرا این سن بسیار بالاست. انجام این کار برای او کاملاً باورنکردنی است."
از مودرچ در حالی تعریف و تمجید صورت می‌گیرد، که وی در بدو ورودش به رئال مادرید، زیادی موفق نبود و حتی از سوی نشریه مارکا بدترین خرید تاریخ کهکشانی‌ها عنوان شد. لوکا اما تسلیم انتقادات نشد و در ادامه ضمن اثبات خودش، به امپراطوری رونالدو و مسی پایان داد و جایزه توپ طلا را به دست آورد و حال با وجود 36 سال سن که بسیاری از فوتبالران در این سن از فوتبال کنار می‌روند، هنوز می‌درخشد و بازیکن بدون جانشین است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала