Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمسخر امباپه توسط هواداران رئال در شهر خودش+ عکس

© REUTERS / Stephane MaheSoccer Football - Ligue 1 - Nantes v Paris St Germain - The Stade de la Beaujoire - Louis Fonteneau, Nantes, France - October 31, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe during the warm up before the match
Soccer Football - Ligue 1 - Nantes v Paris St Germain - The Stade de la Beaujoire - Louis Fonteneau, Nantes, France - October 31, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe during the warm up before the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2022
عضو شوید
هواداران رئال مادرید که از تمدید قرارداد کلیان امباپه خشمگین اند، این بازیکن را در شهر پاریس مسخره کردند و مدعی شدند که وی قهرمانی چمپیونزلیگ در کارنامه ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، کلیان امباپه به شدت با انتقال به رئال مادرید نزدیک بود اما در نهایت در پاریسن‌جرمن ماند و در قرارداد جدیدی به ارزش 650 هزار پوند در هفته امضا کرد.
هواداران رئال مادرید که در آستانه دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول در پاریس هستند، از این فرصت استفاده کردند تا این ستاره فرانسوی را که زیرقولش زد، مسخره کردند.
یکی از هواداران تابلویی را در دست داشت که روی آن نوشته شده بود:"مباپه پشیمان می‌شوی".
علاوه بر این، یکی دیگر از هواداران که پیراهن رئال در تن داشت، روی آن نوشته بود:"امباپه 0 لیگ قهرمانان".
همانطور که هواداران رئال به وضوح به امباپه کنایه زدند که وی هنوز نتوانسته است قهرمان لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و باشگاهش نیز در رسیده به این هدف ناکام بوده‌است.
هواداران در حالی به امباپه کنایه می‌زنند که سال گذشته رئال چندین پیشنهاد برای وی ارائه داد اما از سوی پاریسی‌ها رد شد.
قرارداد جدید امباپه با پاریسن‌جرمن تا سال 2025 اعتبار دارد و او احتمال پیوستن به رئال پس از آن را رد نکرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала