Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حضور ستاره‌های سابق و محبوب فوتبال در ورزشگاه پارک دِ پرنس+ عکس

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر لیگ قهرمانان اروپا
لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.05.2022
عضو شوید
ستاره‌های مطرح دنیای فوتبال، در دیدار دو تیم رئال مادرید و لیورپول، در ورزشگاه پارک دِ پرنس حضور پیدا کردند تا فینال لیگ قهرمانان را از نزدیک تماشا کنند.
به گزارش اسپوتنیک، فینال لیگ قهرمانان اروپا، بدون تردید مهم‌ترین بازی باشگاهی محسوب می‌شود و هر فوتبال دوستی، خواهان حضور در ورزشگاه و تماشای این بازی حساس از نزدیک است.
حتی ستاره‌هایی سابق فوتبال که در چنین بازی حساسی به میدان رفته‌اند و حضور در زمین را تجربه کرده‌اند، علاقه دارند تا چنین بازی‌هایی را از نزدیک تماشا کنند.
در فینال امشب که میان رئال مادرید و لیورپول در ورزشگاه پارک دِ پرنس برگزار شده است، ستاره‌های سابق فوتبال چون کاناوارو، سیدورف،کاسیاس، روبرتو کارلوس، زیدان، فیگو، رونالدو نازاریو و رائول که در گذشته برای رئال مادرید به میدان رفته بودند، در ورزشگاه حاضر شدند و به تماشای این بازی پرداختند.
همچنان رونالدینیو ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی برازیلی نیز در این بازی در ورزشگاه حضور داشت و این بازی مهم را از نزدیک تماشا کرد.
رافائل نادال، تنیسور اسپانیایی که هوادار خاص رئال مادرید است، در جایگاه ویژه حضور داشت و با شور و هیجان این بازی را تماشا کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала