Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فینال لیگ قهرمانان اروپا؛ "VAR" برتر را در نیمه نخست از رئال گرفت+ عکس

© REUTERS / Kai PfaffenbachВыбежавший фанат во время матча Лиги чемпионов в Киеве между мадридским «Реалом» и «Ливерпулем»
Выбежавший фанат во время матча Лиги чемпионов в Киеве между мадридским «Реалом» и «Ливерпулем» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.05.2022
عضو شوید
نیمه نخست فینال لیگ قهرمانان اروپا میان رئال مادرید و لیورپول با تساوی بدون گُل به پایان رسید و همه چیز به نیمه مربیان کشیده شد.
به گزارش اسپوتنیک، فینال لیگ قهرمانان اروپا، از ساعتی قبل در ورزشگاه پارک دِ پرنس میان دو تیم لیورپول و رئال مادرید در حال برگزاری است و نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی بدون گُل به پایان رسیده است.
لیورپول در این دیدار بازی را بسیار خوب آغاز کرد و چندین و چند بار به شدت دروازه رئال مادرید را تهدید کرد، اما تیرک دروازه و عملکرد خوب کورتوا مانع رسیدن سرخ‌ها به گُل برتری شد.
رئال مادرید نیز در دقایقی از بازی نمایش خوبی داشت و دروازه لیورپول را تهدید کرد اما مهاجمان رئال دقت لازم را نداشتند و توپ از خط دروازه‌ها عبور نکرد.
بنزما در دقایق پایانی نیمه نخست روی اشتباهات دروازه بان و مدافعان لیورپول به گُل برتری رسید اما این گُل از سوی کمک داور ویدیویی آفساید اعلام شد و در نهایت بازی با تساوی بدون گُل به پایان رسید.
حالا دیده شود که در نیمه مربیان کدام تیم به برتری خواهد رسید و در نهایت قهرمانی را از آن خود خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала