Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش دیرهنگام بنزما به ادامۀ حضور امباپه در پی‌اس‌جی

© PAN Photo /  مراجعه به بانک تصاویر کریم بنزما مهاجم تیم ملی فرانسه ;vdlФутбол. Товарищеский матч. Армения - Франция
کریم بنزما مهاجم تیم ملی فرانسه   ;vdlФутбол. Товарищеский матч. Армения - Франция - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.05.2022
عضو شوید
ستاره فرانسوی رئال مادرید تاکید کرد همچنان با کیلیان امباپه رفیق خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، کریم بنزما که چند روز قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا نمی خواست در مورد این موضوع صحبت کند، اصرار دارد که رابطه آنها تحت تأثیر انتخاب این بازیکن جوان قرار نگرفته است.
بنزما امروز صبح در مصاحبه در خصوص تصمیم کیلیان امباپه برای تمدید با پاری‌سن‌جرمن و رد پیشنهاد رئال مادرید به صحبت پرداخت و علاقه‌اش برای هم‌تیمی شدن با او را انکار نکرد.
بنزما در این باره گفت:
"دوست داشتم او بتواند رویای خود را برای بازی در رئال مادرید برآورده کند. او پاری سن ژرمن را انتخاب کرد، ما باید به او احترام بگذاریم. این انتخاب اوست، او مسئولیت های زیادی دارد."
مهاجم فرانسوی کهکشانی‌های مادرید در ادامه گفت:
"ما از بازی با هم در تیم ملی لذت خواهیم برد. هرکسی خودش انتخاب می کند. رئال مادرید، رئال مادرید است، من ناامید نیستم. ما دوستان خوبی هستیم، این تاثیری بر روابط ما نخواهد داشت."
پیش از تمدید قرارداد امباپه با پاری‌سن‌جرمن، خبرهای بسیاری در خصوص انتقال این مهاجم فرانسوی به رئال مادرید منتشر شد و در برخی موارد و بنا بر گزارش رسانه‌ها توافقاتی هم در این خصوص میان باشگاه رئال مادرید و امباپه به گوش می‌رسد.
باشگاه فرانسوی اما با پافشاری که داشت توانست این ستاره تیمش را برای ماندن در پاریس متقاعد کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала