Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منتخب روزنامه‌های ورزشی جهان؛ رئال پادشاه اروپاست+عکس

© REUTERS / Juan Medinaرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.05.2022
عضو شوید
روزنامه‌های به قهرمانی رئال مادرید، تاریخ سازی آنچلوتی و شکست دیگر یورگن کلوپ در فینال واکنش نشان دادند.
به گزارش اسپوتنیک، عناوین منتخب روزنامه‌های ورزشی جهان را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی جهان اسپوتنیک اسپورت بخوانید:
روزنامه مارکا با تیتر "چهارده" نوشت: رئال‌مادرید 14 شد. کارلو آنچلوتی به چهارمین جام خودش رسید و کهکشانی‌ها را با قهرمانی دیگری در لیگ قهرمانان اروپا دست‌نیافتنی‌تر کرد.
روزنامه آ اس با تیتر "قهرمان ابدی" نوشت: از سال 1981 به بعد، رئال‌مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا شکست نخورده است. کهکشانی‌ها قهرمان ابدی این تورنمنت هستند. چهاردهمین جام قهرمانی با کارلتو به‌دست آمد.
روزنامه موندو دپورتیو و با تیتر "لیگ قهرمانانِ کورتواییِ رئال مادرید" نوشت: درخشش تیبو کورتوا و گرفتن چندین موقعیت از لیورپول، باعث شد تا رئال‌مادرید به چهاردهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان برسد. سنگربان بلژیکی اولین جامش را کسب کرد.
روزنامه اکیپ با تیتر "قهرمان اروپا" نوشت: بار دیگر رئال‌مادرید بر بام اروپا ایستاد. کهکشانی‌ها با شکست لیورپول چهاردهمین قهرمانی‌شان را جشن گرفتند.
روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت با تیتر "کارلتوی بزرگ" نوشت: چهارمین قهرمانی در لیگ قهرمانان برای کارلو آنچلوتی. هیچ‌کس شبیه این مرد بزرگ نیست. او چهاردهمین قهرمانی لیگ قهرمانان را برای رئال‌مادرید به ارمغان آورد.
روزنامه توتو اسپورت با تیتر "رئال لیگ" نوشت: با درخشش تیبو کورتوا، تیم کارلو آنچلوتی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. شکست لیورپول چهاردهمین قهرمانی را به رئال‌مادرید رساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала