ناسا درجستجوی "بشقاب پرنده ها"

© Depositphotos.com / Mik38Художественное изображение НЛО
Художественное изображение НЛО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.05.2022
عضو شوید
ناسا تصمیم گرفته است به عملیات جستجوی بشقاب پرنده ها " UAP " بپیوندد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از DailyMail پس از استماع عمومی کنگره در مورد "پدیده های پرنده ناشناس" و قانون جدید، سازمان ملی هوانوردی و فضایی آمریکا "ناسا" تلاش های خود را برای کمک به تحقیقات در مورد اشیای ناشناس فضایی را افزایش می دهد.
به عنوان بخشی از پروژه جدید، ناسا می تواند از امکانات علمی قابل توجهی برای جستجوی نشانه های احتمالی حیات فرازمینی نه تنها در سیارات دور، بلکه در زمین نیز استفاده کند.
پیش ازاین وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون به‌طور رسمی سه ویدئوی کوتاه محرمانه را منتشر کرد که در آن‌ها "بشقاب پرنده‌ها" قابل تشخیص اند.
این ویدئوها که توسط دوربین‌های مادون قرمز در سال 2020ضبط شده‌اند، اشیا پرنده ناشناسی [بشقاب‌پرنده‌ها] را که به سرعت در حال پرواز هستند، نشان می‌دهد.
اخبار برخورد بشقاب پرنده‌ها در اواخر سال 2017 منتشر شد، در آن زمان نیویورک تایمز و پولیتیکو گزارش دادند که خلبانان نیروی دریایی بار‌ها و بار‌ها اشیای عجیبی را مشاهده کرده اند که در حال انجام مانور‌هایی هستند که بسیار پیشرفته‌تر از جت‌های خودشان بود. همچنین این گزارشات نشان داد که در سال 2007، وزارت دفاع ایالات متحده برنامه شناسایی تهدیدات هوافضا پیشرفته (AATIP) را برای بررسی مشاهدات بشقاب پرنده‌ها یا UAP‌ها ("پدیده‌های هوایی ناشناخته") ایجاد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала