Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کارلتو پس از تاریخ سازی: خوشحالی ام دو برابر است، آزار دیدیدم، اما تسلیم نشدیم!

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.05.2022
عضو شوید
سرمربی پرافتخار رئال مادرید در نشست خبری پس از قهرمانی در فینال لیگ قهرمانان حضور پیدا کرد.
به گزارش اسپوتنیک، دیدار نهایی رقابت های لیگ قهرمانان شب گذشته در ورزشگاه استادو فرانس شهر پاریس میان تیم های لیورپول و رئال مادرید برگزار شد که این دیدار با تک گلی که وینیسیوس به ثمر رساند، به سود کهکشانی ها به پایان رسید.
کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید با پیروزی در بازی دیشب و قهرمانی با رئال، به نخستین سرمربی تاریخ فوتبال تبدیل شد که با چهار با این عنوان قهرمانی را از آن خود میکند. او قبلا دو بار نیز این قهرمانی را میلان ایتالیا کسب کرده است.
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در نشست خبری بعد از بازی گفت:
"این سخت‌ترین تورنمنت برای من بود، هیچ‌کس فکر نمی‌کرد ما آن را ببریم، اما ما جو فوق‌العاده‌ای ایجاد کردیم و به آن کیفیت فوق‌العاده اضافه کردیم. ما از مرحله یک شانزدهم نهایی تا فینال خیلی آزار دیدیم، اما تسلیم نشدیم."
قهرمانی دوباره در سی ال
قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید آسان تر است، این باشگاه خاص است و البته خوشحالی ام دو برابر است، چون من به رئال مادرید برگشتم، انتظار نداشتم رئال مادرید با من تماس بگیرد ولی من برای چیزهای دیگر با رئال مادرید تماس گرفتم و سپس آنها از من پرسیدند که آیا می خواهم برگردم و در نهایت غیرممکنه که من به رئال مادرید "نه" بگم. فصل فوق العاده ای داشتیم و نمی توانم از فلورنتینو تشکر نکنم. از پرز، خوزه آنخل سانچز و بازیکنان تشکر میکنم. بعد از چهار سال، بازگشت به تورنمنت ها سخت بود، اما بازگشت من به رئال مادرید برای من موفقیت بزرگی است. ما خوشحالی را به برنابئو هدیه کردیم.

کورتوآ
به تیبو که اولین جام خود را در این تورنمنت برد. کورتوا قهرمان فینال بود."

وینیسیوس؟
من به او اعتماد به نفس لازم را دادم و کارایی او روی دروازه بسیار بهتر شده و هیچ چیز دیگه ایی تغییر نکرده است. او همیشه با دریبل هاش موثر بوده و سختی مهاجم این است که چطوری به گل برسد. او فصل را به بهترین شکل تمام کرد.
برنامه بعدی؟

هدف بعدی من رفتن به تعطیلات و شروع فصل بعدی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала