Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استقبال هواداران از گرت بیل در جشن قهرمانی+ عکس

گرت بیل
گرت بیل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2022
عضو شوید
گرت بیل ستاره ولزی رئال؛ بعد از دیر زمانی اما سرانجام در جشن لیگ قهرمانان اروپا با با استقبال گرم طرفداران مواجه شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ بعد از سال‌ها هو شدن از سوی هواداران؛ گرت بیل در نهایت شب قبل با استقبال گرم هواداران تیم‌اش روبرو شد.
شب قبل جشن قهرمانی کهکشانی‌ها در برنابئو برگزار شد و در لحظه‌ی که او رژه رفت همه او را تشویق کردند.
علیرغم بازی کمتر از 10 دقیقه در رقابت‌های اروپایی، هواداران مادرید قدردانی خود را از بازیکن ولزی قبل از جدایی او از باشگاه در تابستان جاری اعلام کردند.
هنگامی که نام بیل اعلام شد، هواداران مادریدی به سرعت بازیکن ملی ولز را تشویق کردند - تفاوتی آشکار با سال‌های سوت زدن و تمسخرهایی که او در اسپانیا تحمل کرده بود.
گرت بیل در جشن دیشب؛ این مرد 32 ساله با خانواده‌اش در حال رژه بود و قبل از اینکه جمعیت میزبان شعار "بیل" را سر بدهند، این بازیکن با هواداران تشویق‌کننده عکس گرفت.
مادریستای پرشور و ستاره ترد شده به زودی از هم جدا می شوند اما آنها اختلافات خود را خیلی زود کنار گذاشتند زیرا بازیکن ولزی با دلگرمی این تیم خواهد رفت.
تنها در ماه اپریل بود که بیل پس از وارد شدن به عنوان یار تعویضی در پیروزی 2-0 مقابل ختافه در لالیگا توسط هواداران مادریدی مورد هو قرار گرفت.

کاسمیرو هم تیمی بیل، به دفاع از بازیکن ولزی پرداخت و گفت: "ما همه در یک طرف هستیم، باید از او حمایت کنیم. هرگز شنیدن سوت زدن یک هم تیمی توسط هواداران مان خوب نیست. من شنیدم که بیل را روز پیش سوت می‌زدند و آن را دوست نداشتم."

برنده پنج بار لیگ قهرمانان اروپا در حال خندیدن از هیاهوهایی که پس از معرفی او در اطراف استادیوم به صدا درآمده بود، دیده شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала