Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید بی‌سابقۀ "رئیس فیفا" از رئال مادرید

© Sputnik / Александр Кряжев /  مراجعه به بانک تصاویر جیانی اینفانتینو رییس فیفا Russia Eastern Economic Forum
جیانی اینفانتینو رییس فیفا  Russia Eastern Economic Forum - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2022
عضو شوید
در مراسم ادای احترام به آنخل ماریا ویلار، رئیس سابق انجمن فوتبالیست‌‎های اسپانیا، جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، که از رئال مادرید تمجید فراوانی داشت و این تیم را بهترین تیم جهان عنوان کرد.
به گزارش اسپوتنیک، امروز در اسپانیا مراسمی بخاطر قدردانی از آنخل ماریا ویلار، رئیس سابق انجمن فوتبالیست‌‎های اسپانیا برگزار شد و بزرگان فوتبال این کشور و جهان با حضورشان در این مراسم، از زحمات ویلار سپاسگزاری کردند.
سخنرانان این مراسم ضمن قدردانی از ویلار، به چهاردهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کردن و دست یافتن به چنین دستاوری را بزرگ خواندند.
جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، پا فراتر گذاشت و در جریان سخنرانی خود بی‌باکانه اعلام کرد که رئال مادرید بهترین باشگاه جهان است.
او در بخشی از صحبت‌هایش، کوتاه به رئال مادرید اشاره کرد و با خنده گفت:" رئال مادرید بهترین تیم دنیاست، امیدوارم یک سال چیزی برای دیگران باقی بگذارد."
ویلار در کنار این که رئیس سابق انجمن فوتبالیست‌‎های اسپانیا بود، به عنوان بیانگذار این انجمن نیز شناخته می‌شود و در رشد فوتبال در اسپانیا و جهان نقش زیادی داشته است.
همچنان ویسنته دل بوسکه، ایکر کاسیاس و انریکه سرزو رئیس اتلتیکو مادرید از جمله افرادی بودند که در کنار روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا و رئیس فیفا، از این چهره تاثیرگذار در فوتبال اسپانیا قدردانی کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала